NOKIA Tüm Symbian modellerde hard format

Sponsorlu Bağlantılar

mesutxxxx

Üye
abi peki nokia 2730 nerde yazılımı
 


aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar nokia ya mail atıp hard formatı sordum, telefona zarar verdiğini kesinlikle yapmamami söylediler, nasıl zarar verebilir hard format.

Nasıl zarar veriyormus ,bu arada bazı telefonlarda hard format atmadan yazılım atamazsınız.ben hiç zararını görmedim karar sizin...
 
sashs

sashs

Üye
NOKİA N79 da donma sorununu nasıl halledebilirim lütfen yardım edin...Batarya sök tak yapıyorum bazen açılıyor tel bazen açılmıyor...Açıldıdamı çok gitmeden donma yapıyor her türlü formatı denedim olmadı...Acaba navi tekerleğinden olabilirmi bu sorun....Güncellemede fayda etmedi sanırım...SAYGILAR
 

sportmens

Üye
N95 8 gb da yığın hafıza nasıl silinir bilen varmı?
 

taccoo

Üye
n79 a fornatı atamıyorum telı kapadım * 3 e bastım ama medyta kapama tusu hangısı oluorr
 

ali535316

Üye
saol kardeş çok yardımçı oldun
 
mehmetec

mehmetec

Üye
teşekkür ederim 5800 kullanıyorum dediğiniz gibi yaptım oldu sağolun
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
[sıze=3]nokia n79 da donma sorununu nasıl halledebilirim lütfen yardım edin...batarya sök tak yapıyorum bazen açılıyor tel bazen açılmıyor...açıldıdamı çok gitmeden donma yapıyor her türlü formatı denedim olmadı...acaba navi tekerleğinden olabilirmi bu sorun....güncellemede fayda etmedi sanırım...saygılar[/sıze]

ses kayıt programı vs gibi programlardan olabilir...
 

osmanol

Üye
mrb benim x3 nokıya tel güncelleme yabarken elektirik gitti yarım kaldı ve telefon acılmıyor ne yabmalıyım nasıll format attılır
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
mrb benim x3 nokıya tel güncelleme yabarken elektirik gitti yarım kaldı ve telefon acılmıyor ne yabmalıyım nasıll format attılır

x3 java format atılmaz .bu işi laptop ile yapsaydınız keske ...
götürün servise yüklesinler..
 

tromala

Üye
bir n97 geçti elime ki şahane ! hem türkçe menü yok hemde hafızası 492 K :))
şu hard format işini deneyim dedim,belki bişeyleri çözer ama beceremedim.Bahsettiğiniz tuşlara basılı tutma süremiz (tel açılana kadar) tahmini ne kadar ? yaklaşık iki dakika bekledim bişey olmadı.pc formatı gibi sürmüyor heralde dimi ?

--------------- Ekleme ---------------

birde teli pc'ye bağladığımda iki disk gözüküyor ya,onların biri bende kullanılmıyor,biçimlendir diyince disk yok diyor falan.... diğerinin hafızasıda söylediğim gibi.nedir bu aletin sorunu,nasıl çözülür bilen yok mu ?

eleman videosunu koymuş buraya ,baya kısa sürüyor işlem.izledim yaptım ama olmuyor.hatta bende *#7370# yapıncada bişey olmuyor.ne iş bu anlamadım gitti :S
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
bir n97 geçti elime ki şahane ! hem türkçe menü yok hemde hafızası 492 K :))
şu hard format işini deneyim dedim,belki bişeyleri çözer ama beceremedim.Bahsettiğiniz tuşlara basılı tutma süremiz (tel açılana kadar) tahmini ne kadar ? yaklaşık iki dakika bekledim bişey olmadı.pc formatı gibi sürmüyor heralde dimi ?

--------------- Ekleme ---------------

birde teli pc'ye bağladığımda iki disk gözüküyor ya,onların biri bende kullanılmıyor,biçimlendir diyince disk yok diyor falan.... diğerinin hafızasıda söylediğim gibi.nedir bu aletin sorunu,nasıl çözülür bilen yok mu ?

eleman videosunu koymuş buraya ,baya kısa sürüyor işlem.izledim yaptım ama olmuyor.hatta bende *#7370# yapıncada bişey olmuyor.ne iş bu anlamadım gitti :S

telefonunuz orjinal nokia ise olur cin malı ise diyecek bir sey yok..
 

Aysah

Üye
Tolga Kardeş Öncelikle Anlatım İçin Saol.
N81 Telefonum ve Galiba Java Oluyor Sadece Fabrika Ayarlarına Dönüyor..Yanlışım Varsa Düzeltirmisin ve Hard Format Atılıyorsa Anlatabilirmisin?
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
Tolga Kardeş Öncelikle Anlatım İçin Saol.
N81 Telefonum ve Galiba Java Oluyor Sadece Fabrika Ayarlarına Dönüyor..Yanlışım Varsa Düzeltirmisin ve Hard Format Atılıyorsa Anlatabilirmisin?

N81 symbian telefondur.1.sayfada anlattığım gibi telefon kapalı iken * 3 yes ve güç tusuna basılıtutarak atarsınız...
 

ayvaz541

Üye
n 97 yok ama yine de tesekkur
 
SaRHooS

SaRHooS

Üye
6700s ye (*)+(3)+(YES)+(AÇMA KAPAMA) tuşlarıyla format attım.. format atılırken ekrana formatting filan yazmadı ama format yine de oldu ve tel açıldıktan 5 dk sonra donup klıyor hiç bi şekilde çalışmıyor.. çözene helal olsun
 
63urfalı

63urfalı

Üye
tşk
 


Üst Alt