Scuderia.
Üye
Bende senle aynı fikirdeyim son nokia telefonum olacak gibi bende senin gibi 4s veya one x düşünüyorum bu yaz veya gelecek yaz kurtulacam bu uygulamasızlıktan yavaş tarayıcıdan ama bi okadarda sevdiğim symbiandanbu benim son nokia telefonum olacak herhalde..bundan sonra ya iphone 4s ya da htc one x almayı düşünüyorum..stabilite herşeyden önemli benim için..bir telefonu acaba şimdi reset atacak mı..acaba tarayıcı donacak mı diye kullanmamam lazım..
gerçekten dogru düzgün hizmet uygulama tarayıcımız olsaydı daha çok kullanıcı olurdu ama nokia işte windowsta windows symbianı bırakan çoğu kişi ios veya androide geçiyor en iyisini yapıyor 
sen bi gec gorursun parasizi 