clarsa
Üye
Nokia Stratejisinede bakın :D şimdi herşey anlaşıldı...
arkadaşlar bildiğiniz üzere nokia telefon devrimindeki en sancılı gönemini yaşıyor %31'lik bir gerileme yaşadı.ve bunu telafi etmek için n8-e7-c7-c601 gibi symbiyan^3 lü telefonlar çıkardı symbiyan belki düzelir umuduyla. sonra n8de birsürü hata çıkması üzerine symbiyanı bir kenara fırlattı ve meego çıkarmaya hazırlandı sonra androidler yükseliş yapıncada baktı meego gibi ucuz bir işletim sistemiyle kurtaramayacak,sonrada windows işletim sistemi için microsoft ile görüştü ve intel ile anlaştı sonrada windows ile anlaştı. yani nokia artık yükseliyor ne yazılımsal olrak nede donanımsal olrak nokiayı geçebilecek şirket yok. belki samsung wawe serisinde badayı bırakıp android çalılırsa nokia ile karşılaştırılabilir.
artık işlemcisi kötü dediğimiz ve işlemtim sistemi dandik dediğimiz telefon star oluyor.
yazı tamamen bana aittir.benim yorum ve görüşlerimi içerir sizcede nokia bunu başarabilecekmi ? yoksa dahadamı çökecek ?










artık işlemcisi kötü dediğimiz ve işlemtim sistemi dandik dediğimiz telefon star oluyor.
yazı tamamen bana aittir.benim yorum ve görüşlerimi içerir sizcede nokia bunu başarabilecekmi ? yoksa dahadamı çökecek ?














