Nokia Stratejisinede bakın :D şimdi herşey anlaşıldı...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
clarsa

clarsa

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Stratejisinede bakın :D şimdi herşey anlaşıldı...
arkadaşlar bildiğiniz üzere nokia telefon devrimindeki en sancılı gönemini yaşıyor %31'lik bir gerileme yaşadı.ve bunu telafi etmek için n8-e7-c7-c601 gibi symbiyan^3 lü telefonlar çıkardı symbiyan belki düzelir umuduyla. sonra n8de birsürü hata çıkması üzerine symbiyanı bir kenara fırlattı ve meego çıkarmaya hazırlandı sonra androidler yükseliş yapıncada baktı meego gibi ucuz bir işletim sistemiyle kurtaramayacak,sonrada windows işletim sistemi için microsoft ile görüştü ve intel ile anlaştı sonrada windows ile anlaştı. yani nokia artık yükseliyor ne yazılımsal olrak nede donanımsal olrak nokiayı geçebilecek şirket yok. belki samsung wawe serisinde badayı bırakıp android çalılırsa nokia ile karşılaştırılabilir.

artık işlemcisi kötü dediğimiz ve işlemtim sistemi dandik dediğimiz telefon star oluyor.

yazı tamamen bana aittir.benim yorum ve görüşlerimi içerir sizcede nokia bunu başarabilecekmi ? yoksa dahadamı çökecek ?:naughty::naughty::naughty::naughty::naughty::naughty::naughty::naughty::naughty::naughty::naughty:
 


>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Bu tamamen senin kuruntun nokia meego ve wp7'yi en fazla 5-6 tane modelde piyasaya sürecek Symbian^3'ten umut kesmeye gerek yok ki Symbian^3 işletim sistemine sahip modeller meego'yu yükleyebilecek.N900'ü bilirsiniz ilk çıktığında Symbian bitti deniyordu bütün telefonlarda maemo kullanılacak diye başlık doluydu her forum ama nokia s60v3 ve s60v5'i güncellemeye ve uygulama desteğine devam etti hatta Symbian^3'ü çıkardı ve çalışmalara devam ediyorlar wp7'yi kullanmasının sebebi daha çok kitleye hitab etmek yani wp7'yi daha çok cep telefonunu iş hayatında kullananların cebine ulaşmak için kullanacak Symbian ile daha çok medyatik ve genç kitleye hitab edecek düşüncene yanlış diyemem ama çokta doğru olduğu söylenemez insanların kafalarını karıştıracak konular açmayın lütfen.
 
clarsa

clarsa

Üye
    Konu Sahibi
hele bi piyasaya çıksında özelliklerine bakalım
 
Yedek

Yedek

Üye
Symbian 3 lü piyasaya en az 2-3 cihaz daha çıkacak :oke:
 
clarsa

clarsa

Üye
    Konu Sahibi
telefon çıkarmak yerine uygulama vs geliştirsinler
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ucuz dediğin meego linux ve linux dan iyi işletim sistemi tanımam ki youtube da meego evolve userface diye ararsan ağzın açık kalır bu bir ikinci nokia gayri resmi olarak microsoft a satıldı 2 seneye kalmaz ne symbian kalır ne de meego kalır yönetim kurulu bu olayı engellemesse olacak olan olay bu
 
Yedek

Yedek

Üye
o zamn nokia diye birşey kalmaz
 

Starsley

S^3 BİTMEZ adamlar daha geliştiricekler. Ve bir anda da win7 geçmedi bunlar daha önce kararlaştırılan bi şey buna göre bütün serilerde kullanılmıcak dilimde tüy bitti söyleye söyleye
 
clarsa

clarsa

Üye
    Konu Sahibi
ucuz dediğin meego linux ve linux dan iyi işletim sistemi tanımam ki youtube da meego evolve userface diye ararsan ağzın açık kalır bu bir ikinci nokia gayri resmi olarak microsoft a satıldı 2 seneye kalmaz ne symbian kalır ne de meego kalır yönetim kurulu bu olayı engellemesse olacak olan olay bu

son fikrine katılıyorum . pki ne zaman satışa çıkar wp7 li teleofnlar
 
Yedek

Yedek

Üye
clarsa sen kaç aydır n8 kullanıyorsun galiba sıkıldın telefondn
 
clarsa

clarsa

Üye
    Konu Sahibi
yoo sıkılmadım sadece wp7li telefonları merak ediyorum
 
layra41

layra41

Üye
sony ericson iyidir
 

Starsley

Clarsa bunu diyen senmisin samsungmu daha iyi yapma Allah aşkına nokia şu an farkla lider ne diYON sen
 
clarsa

clarsa

Üye
    Konu Sahibi
yanlış anladın =) telefon teknoloji vs olrak nokia lider ama satış yüzdesi %31 geriledi nokianın hala liderde olsa diğerleri yükselirken nokia geriledi anladınmı ?
 

Starsley

Anladım ama nokia vermez liderliği topallar sürünür ama yine ayağa kalkar koşar fark açılır. :)
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
Symbian 3 yeni çıktı adamlar onu bi kenara atamazlar.Piyasada daha iyi bi konuma sahip olmak için bu anlaşma yapıldı.Hem Symbian 3,hem Meego hem de WP7 üretirler her işletim sisteminde söz sahibi olurlar :)
 
clarsa

clarsa

Üye
    Konu Sahibi
maemoda kullanıyorlar
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Clarsa bunu diyen senmisin samsungmu daha iyi yapma Allah aşkına nokia şu an farkla lider ne diYON sen
Dediğine katılıyorum bugün amcaoğluna n8 alacaktık bulamadık istanbulda yok en iyi markaya gelince nokia ve apple'dan başka marka tanımam ama apple fazla para istiyor telefonlarını maddiyat nedeni ile kullanmam ama takdir ediyorum
 
Noks

Noks

Üye
N8 alanlara yazık ya :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt