N8 alanlara yazık ya :D niye :D wawe daha ezik ona para veripte çöp alalım diyemi=)
clarsa Üye Konu Sahibi Noks' Alıntı: N8 alanlara yazık ya Genişletmek için tıkla ... niye wawe daha ezik ona para veripte çöp alalım diyemi=)
Noks' Alıntı: N8 alanlara yazık ya Genişletmek için tıkla ... niye wawe daha ezik ona para veripte çöp alalım diyemi=)