papakudioflu
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
zamanında 7610umla mutluyduk nokia ürüne destek vermiyor amacı pazar payını arttırmak .Şu an geçiş sürecinde nokia ve yılda 50 milyon dolar pazar payı var
ben symbiana destek kesilmesin geliştirilsin istiyorum biz gözümüzü symbianla açtık androidle kapatmak istemiyorum umarım bu yazı onlara iyi bir açıklama olur bu yazımı onlarla paylaş lütfen
ben symbiana destek kesilmesin geliştirilsin istiyorum biz gözümüzü symbianla açtık androidle kapatmak istemiyorum umarım bu yazı onlara iyi bir açıklama olur bu yazımı onlarla paylaş lütfen
Wp olsun . 4.3 İnç ekran ve çözünürlük HD olsun . İşlemci 1.5 Ghz Ram 1 Gb GPU 512 Mb olsun bu telefon patlama yapmazsa şerefsizim
Böyle bir şey yapmazsa zor toparlar Nokia .dediğin telefon uçar ya
Böyle bir şey yapmazsa zor toparlar Nokia .
Böyle bir şey yapmazsa zor toparlar Nokia .
dostum raporun sonunda temennilerinizide acıklamalı olarak ekliyecem tabi ki ama cpu gpu ekran boyutu ve çözünürlügü kamera batarya gibi konularda belirtirseniz kapsamlı ve etkili bir rapor oluşturabilirim
tamam o zaman öncelikle 2500mah batarya 5inc ekran 2ghz çift işlemci 500cpu+gpu html5 desteği 20mp kamera ayrıca fulhdi video çekimi bütün video ve ses formatlarını oynatabilme bunları kaydedebilmek için 64gb sabit ve 64gb çıkarıla bilinir hafıza nfc ve hdim son olarak mükemmel tasarım böğle bir telefon yapsınlar 3000tl veririm
Ağa sen naaptın yahu ??? Çoğu bilgisayarda ve nice fotoğraf makinelerinde yok bu saydıkların, eminim bir gün elbette çıkar buna eşdeğer bir tel ama ne zaman ???
4000 Tl ' ye 8 Gb Ram 2 Gb Gpu 1 TB HDD 3.2 Ghz pc alırsın üstüne bir 1.000 Tl kalır
olmadığı için istiyorum zatenhadi arttırayım 4000tl olsun bu özelliklere değer bence
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?