Nokia Pro [OzDeR Edition][OFW]30.01.12.

Sponsorlu Bağlantılar

Symbian Modder

Üye
ekran görüntüsü atın da neyin ne olduğu görünsün.cfw kurmayla da telefon çökmez,bahane vs uydururken daha mantıklı şeyler seçin.
 


MoDDeROzDeR

MoDDeROzDeR

Üye
    Konu Sahibi
özder 2 konunu gördüm biri komple (ç)alıntı :D . Biri bişeye benzemiyo yinede teşekkürler eline sağlık :)

Gereksiz Yorumunu Kendine Sakla :nono:

----------Eklendi @ 11:14:30 ---------- Yazıldı @ 11:11:01 ----------

ekran görüntüsü atın da neyin ne olduğu görünsün.cfw kurmayla da telefon çökmez,bahane vs uydururken daha mantıklı şeyler seçin.

ha ha ha Arkadas Nokia Da calısıo Heralde Daha İyi Bilio. İstanbuldaki Servise Git Öğret Adamlara Bozulmazde Dinlerler Seni..

----------Eklendi @ 11:15:51 ---------- Yazıldı @ 11:14:30 ----------

CFW yi Yukleyenler Yorum Yapsın Lütfen. LAF SOKMAYA YER ARAYANLAR DEİL
 
dj_onur

dj_onur

Üye
Ölür mü ölmez mi. :D
 
JRValantin3

JRValantin3

Üye
yorumum gereksiz mi :D. Burası bi forum :nono: eğer paylaşım yapacaksan iyi ve kötü eleştirilere açık olacaksın :nono:

----------Eklendi @ 11:30:08 ---------- Yazıldı @ 11:29:16 ----------

ekran görüntüsü atın da neyin ne olduğu görünsün.cfw kurmayla da telefon çökmez,bahane vs uydururken daha mantıklı şeyler seçin.

:alkis
 

vetemin

Üye
Kardeş ben fwyi yükledim fakat karşıma samsung widgetli fw çıktı resimlerdeki gibi değil:(
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
konu çalıntı mı o zaman :s
 
MoDDeROzDeR

MoDDeROzDeR

Üye
    Konu Sahibi
Samsun wigdetli olan benim yaptıgım Ofw acaba rar dosyalarınımı karıstırdım. Hemen Deniyorum

----------Eklendi @ 12:37:24 ---------- Yazıldı @ 12:34:04 ----------

konu çalıntı mı o zaman :s

Ne Alaka ?
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
adam samsung widgetli çıktı dedi diyelim ki sen konuyu hiç denemeden başka bir forumdan c6 cfw sanıp aldın ama ofw çıktı. Seni suçlamıyorum bu arada sadece garip geldi c6 cfw diye koydun samsung widgetli çıktı
 
MoDDeROzDeR

MoDDeROzDeR

Üye
    Konu Sahibi
adam samsung widgetli çıktı dedi diyelim ki sen konuyu hiç denemeden başka bir forumdan c6 cfw sanıp aldın ama ofw çıktı. Seni suçlamıyorum bu arada sadece garip geldi c6 cfw diye koydun samsung widgetli çıktı

Nfede Samsug Wigdetli ofw calısıodum yarıda bıraktım c6 ya gectim c6yı paketledim. ofw nin kalmıs dosyalarını silmedim ordan bi karısıklık olabilirmi acaba ?
 

vetemin

Üye
Kardeşim anladık varsa koy cfwyi bakalım koymayacaksan bize ne biz ne bilelim.s
 
JRValantin3

JRValantin3

Üye
öldüm lan gülmekten :d:
 

Symbian Modder

Üye
@Modder Özder bence sen gereksiz yorumlarını kendine sakla :D konu kalkıcak mı artık ne yapılacaksa yapılsın :D
 

Symbian Modder

Üye
iş hakarete kadar gidecekse bence orda dur çünkü bi daha bu foruma giremeyecek kadar ağır laf konuşurum sana."
 
MoDDeROzDeR

MoDDeROzDeR

Üye
    Konu Sahibi
iş hakarete kadar gidecekse bence orda dur çünkü bi daha bu foruma giremeyecek kadar ağır laf konuşurum sana."

Yasına Veriyorum Cocugum. Tm anladık Fw yapabiliyosun. Yaptıgın sende kalsın. Milleti ezmene Grek yok. [Nokta]
 

Symbian Modder

Üye
ben kimseyi ezmem ezeni de sevmem vs vs sana burda karakter ispatı falan yapmam.konu burda kapansın..
 
MoDDeROzDeR

MoDDeROzDeR

Üye
    Konu Sahibi
İsteyen kim. Herkes Kendini Bilsin. Konu Kapandı.
 
JRValantin3

JRValantin3

Üye
Adama bak :d: :d: :d:
 

atoprak2006

Üye
v 52 mi yoksa
v60 mı bu ?
 


Üst Alt