Nokia Pro [OzDeR Edition][OFW]30.01.12.

Sponsorlu Bağlantılar

Andrey.

Andrey.

Üye
Arkadaşım Konu açarken Versiyon Nedir Onuda belirt istersen bizde düşük versiyon atmayalım bilmeden ;)

----------Eklendi @ 22:45:33 ---------- Yazıldı @ 22:09:08 ----------

Yükledim ..
Anlaşılan hiç denememişsin
RomPatch de 2 Dosya Patch yapılmıyor
Dosya yeterli hafıza yok diye bişi diyor Widget gidiyor ekran siyah oluyor.
Kendime ait bazı uygulamalarımı yükleyemiyorum hata veriyor.
*#0000# Yapınca Versiyon bilgilerini göstermiyor.
Sistem Aşırı Yavaş
Müzik Dosyası Samsungdaki gibi Mor gibi bişeydi Durduk yere Kıpkırmızı oldu.
Ajanda Aynı şekilde kırmızı arkası yazılar sarı beyaz mavi karışık .
Widgetin arkasıda kırmızı oldu .. arkadaş Telefona bişi olcak diye korkuyrum :D
Herhangi Bir Fotoyu Arka Plan yapamıyorum Ne hata veriyor Ne başka tepki
Alttaki Mesaj Butonundan Mesajlara girdikden sonra çıkış diyerek çıkarken REHBER'e atıyor ( NOrmal Girince Sorun yok )
Simdi Nokia Suite Den Baktım . Version v101.000.003 olmuş kardesim bu ne böle ben bunu Eski v60 'a çeviremicem mi ( Açıklama bekliyorum Acil )
Menü butonuna basınca menüyü açarken arka planda Rehberi açıyor.
( ŞİMDİLİK İZLENİMLERİM BU KADAR OLURSA BU YAZI ALTINA YAZARIM )


Daha denemediğim birçok şeyde sorun olduğunu düşünüyorum
bu Paylaşılcak Bi CFW değil . Biraz kullanıp da paylaşsaydın keşke..

Hatalarını Düzeltip bunu Final Çıkarmanı umuyorum .. ;)
 


MoDDeROzDeR

MoDDeROzDeR

Üye
    Konu Sahibi
Samsung widgetinden oldugunu umuyorum. Düzeltme calısmalarına baslıyorum.
 
Andrey.

Andrey.

Üye
Evet Sanırım...

Bu Cfw yi Hataları Düzeltip Birazda Ram'a Önem verip SIFIR Hata Yaparsan 10 Numara cFw OLur

Hataları yoksayarsak CFW çok güzel .. Sen iyice dene Finali Yayınla Mutlaka ;)
 
MoDDeROzDeR

MoDDeROzDeR

Üye
    Konu Sahibi
tesekkur ederim. Sorunsuz bir cfw için uğrasmaya bşladm.
 
Andrey.

Andrey.

Üye
Umarım sorunsuz çıkarırsın başarılar..
 
MoDDeROzDeR

MoDDeROzDeR

Üye
    Konu Sahibi
çalışmalara bşladım. Yapana kadar imzamdaki fwmi dneyeblrsn
 
mavikumsal35

mavikumsal35

Üye
indirmede c6 mod yazıyo gine yanlış olmasınn :nono::hmmm
 
Andrey.

Andrey.

Üye
imzanda bişi göremiyorum la :D
 
Andrey.

Andrey.

Üye
Dursun Simdilik :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
ya şu n8 klavyenin modu veya yamasını verır misin :/
 
79madi

79madi

Üye
tkler arkadaşım ellerine kollarına sağlık çalışmalarının devamını dilerim emeğe syg.
 

tarikkeriman

Üye
yinede :tşk:.
 
koray670

koray670

Üye
ellerine sağlık kardeş
 


Üst Alt