özder 2 konunu gördüm biri komple (ç)alıntı. Biri bişeye benzemiyo yinede teşekkürler eline sağlık
![]()

ekran görüntüsü atın da neyin ne olduğu görünsün.cfw kurmayla da telefon çökmez,bahane vs uydururken daha mantıklı şeyler seçin.
. Burası bi forum
eğer paylaşım yapacaksan iyi ve kötü eleştirilere açık olacaksın 
ekran görüntüsü atın da neyin ne olduğu görünsün.cfw kurmayla da telefon çökmez,bahane vs uydururken daha mantıklı şeyler seçin.

konu çalıntı mı o zaman![]()
adam samsung widgetli çıktı dedi diyelim ki sen konuyu hiç denemeden başka bir forumdan c6 cfw sanıp aldın ama ofw çıktı. Seni suçlamıyorum bu arada sadece garip geldi c6 cfw diye koydun samsung widgetli çıktı
@Modder Özder bence sen gereksiz yorumlarını kendine saklakonu kalkıcak mı artık ne yapılacaksa yapılsın
![]()
Küstahiş hakarete kadar gidecekse bence orda dur çünkü bi daha bu foruma giremeyecek kadar ağır laf konuşurum sana."
