sLide
Üye
Nokia Pc Suite kullanmasını bilmeyen arkadaşlar..
Nokia Pc Suite kullanmasını bilmeyen arklar için.. --------------------------------------------------------------------------------Arkadaşlar telefonu aldığınız kutunun içinde bir cd ve bir pc nin usb kısmına bağlanan bi kablo var. İlk önce cdyi yükleyin sonrada o kabloyu usb kısımlarından birine takıyoruz.Daha sonra ise o kablonun diğer ucunu telefondaki o kabloya ayırılmış yerine takıyoruz.Sonra tel ekranına gelen 3 seçenekden Pc suite olanını seçiyoruz.Şimdi Pc suitte pcden telefona atmak için şu kısımlar mevcut :- Dosya yöneticisi (bilgisayardan tel'e herhangi bir dosya atmak için.Fakat oyun atılmıyor..)- Müzik atar (telefona müzik atmak için yapılmış kısım)- Uygulama yükle (telefona oyun yüklemek için yapılan kısım)- Yedekle (teldeki dosyaları pcye aktarma )- Resimleri depola (bütün resimlerinizi belgelerim klasörüne(pcdeki) aktarır)Pc suite'nin telefona yararlı söylenecek başka kısmı yok.Teşekkürler.
