Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
nokia neden meego ekibini bıraktı
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sasua42
Üye
Konu Sahibi
nokia neden meego ekibini bıraktı
Beyler bilgisi olan var mi con merak etmeye basladım ve meego ekibi hala telefon çıkarıyor mu neden nokia anlaşmayı
HakanSeven12
Üye
Çünkü elop başa geçti nokiayı microsoftun kucağına oturtmak için ilk önce symbian ve meego yu bitirdi sonra şirketin değerini düşürüp microsofta sattırdı adamlar nokia yı ele geçirme planı yaptılar resmen
HakanSeven12
Üye
Meego ekibinin bi kısmı jolla yı kurdu ilk telefonlarını çıkardılar
sasua42
Üye
Konu Sahibi
Meego ekibi dağıldı mi çok az mi kişi kaldı jolla nasıl bir telefon sizce
HakanSeven12
Üye
Ne kadarı dağıldı nekadarı jollada bilmiyorum orta seviye denebilir ilk cihazları olduğu için yeterli