nokia neden meego ekibini bıraktı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sasua42

sasua42

Üye
    Konu Sahibi
nokia neden meego ekibini bıraktı
Beyler bilgisi olan var mi con merak etmeye basladım ve meego ekibi hala telefon çıkarıyor mu neden nokia anlaşmayı
 


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Çünkü elop başa geçti nokiayı microsoftun kucağına oturtmak için ilk önce symbian ve meego yu bitirdi sonra şirketin değerini düşürüp microsofta sattırdı adamlar nokia yı ele geçirme planı yaptılar resmen
 
  • Beğen
Tepkiler: ByKatre
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Meego ekibinin bi kısmı jolla yı kurdu ilk telefonlarını çıkardılar
 
sasua42

sasua42

Üye
    Konu Sahibi
Meego ekibi dağıldı mi çok az mi kişi kaldı jolla nasıl bir telefon sizce
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ne kadarı dağıldı nekadarı jollada bilmiyorum orta seviye denebilir ilk cihazları olduğu için yeterli
 
  • Beğen
Tepkiler: sasua42
sasua42

sasua42

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Rica ederim
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Zamanla satış arttıkca düşer
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt