arkadaşlar bu telefon gerçekten manyak evet çin malı ama telefonu kibar kullandıktan sonra ne farkeder tv si özellikle yüksek yerlerde normal tv den farksız
(yerel tvler,cnn türk,ntv.show.kral,tv8,fox,trt1-2-3-4,kanal 7,flash,kanal d,cine5,atv,) radyosu var kulaklıksız dinleyebilirsin yukardaki arkadaş sallamış abartı falan değil ayrıca kimsenin değinmediği bir özelliği var oda arama sihirbazı ki arama sırasında sesini
çeşitli seslere çevirebiliyor(kız,kadın,olgun kadın, erkek, çocok,hasta,boğuk,falan )yine mesaj yazarken klavye+tuşlar+kalem kullanılabiliyor eee bu özelliklere bu telefon
240 ytl gerçekten müthiş herkes çin malı olmasına takılıyor bence bu özelliklere telefon nokia olursa 1500 ytl den aşağıya alamazsın ki analog tv li neox diye bir tel var 580 ytl fark bu ben urfadayım teli 15 gündür kullanıyorum çok memnunum isteyene yardımcı olabilirim
[email protected]