Nokia N99i hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

ugurlu_48570

ugurlu_48570

Üye
abi elime n101 geçti oda çakma nokia ama ekranı bayaa geniş sesi de n99i nin iki katı sayılır 4 tane hoparlörü var tek dandik yanı kamerası ama n99i kadar dandik değill
 


kamikaze55

Üye
Piyasaya yeni sürülen (spot) n99i hakkında görüşleriniz neler nasıl bir telefon tv özelliği felan varmış şebekeden ayrı ne düşünüyorsunuz kullanan arkadaşlar varsa görüşlerini bekliyorum
arkadaşlar bende n99i var ama ne 8 mp kamera nede 16 gb tel hafızası var.televizyon var ama dandik ne aldım bende bilmiyorum ama bu telefon nokia diil bence kamerası çok dandik mp4 filanda açmıyo
3gp çekiyo ,,sakın kanmayın kimseye 5 para etmez 6600 daha iiyi bi telefon bana güvenin benden sölemesi
bide bu telefon için herhangi bir program varmı.bilen varsa lütfen cvp yazsın
yardımlarınızı bekliyorum
şimdiden teşşekkür ederim
 

rainbov

Üye
arkadaşlar ben kiliste öğretmenlik yapıyorum bu telefondan dün aldım bir tane gerçekten süper verdiğin parayı fazlasıyla hakediyor telefonun fiyatıda üstelik yazıldığı gibi 250 -300 ytl değil ben 220 ytlye aldım ilgilenen veya soracak sorusu olan arkadaşlar için tel numaramı veriyorum ....
:nono:

Telefon numaralarınızı forumda vermeyiniz.
 
the_poison

the_poison

Üye
ben daha hiç görmedim :D
 
marvelboy

marvelboy

Üye
arkadaslar resim koyun
 

hümeyrabetül

Üye
arkadaşlar bu nokianın kendi ürettiği bir telefon değil kaçak olarak geliyor fiyatı 200 - 250 ytl arası
 
enigma

enigma

Üye
çinlilerin fason ürettikleri bir telefon. neslinin tek örneği. bu arada çinliler dokunmatik ekran N95 in üretiminide yapmışlardı. almayın ne parça bulabilirsin nede uzun ömürlü kullanabilirsin
 
acemi26

acemi26

Üye
n73 8800 popüler nokia modellerinin hepsini yapıyorlar
 

catman1905

Üye
ARKADAŞLAR BEN ARAŞTIRDIM TELEFON HAKKETTEN RÜYA GİBİ AMA ÇİN MALI OLMASI KAFAMI KARIŞTIRIYOR TELEFON KAÇAK OLDUGU İÇİN YANİ SURİYE ÜZERİNDEN GÖNDERİLİYORMUŞ ANLIYACAGINIZ TABİ BAZI ŞİKAYETLERİDE VAR TABİ İŞTE TUŞU BASMIYOR EKRANDA KALEMİYLE KULLANDIGIN ZAMAN MESAJ BÖLÜMÜNDE BİR HARFE DOKUNUYORSUN BAŞKA HARF YAZIYOR GİBİ ŞİKAYETLER TELEFON PİYASADA 300 İLA 400 YTL ARASINDA ALICI BULABİLİYOR BEN ALACAKTIM AMA VAZGEÇTİM 400YTL ONA VERECEĞİME ÜSTÜNE BİRAZDAHA PARA EKLERİM KVK GARANTİLİ NOKİA N73 ALIRIM PARASI İYİSE 2'EL N95 ALIRIM EN AZINDAN KAFAM RAHAT EDER GARANTİSİ YETMESEDE İSTEGE BAGLI HERTÜRLÜ ŞEYE SİĞORTALARIM YANİ NEYSE SEÇİM SİZİN N99İ TELEFONUNUN BAZI ÖZELLİKLERİNİ AŞŞAGIDA YAZDIM ÖYLE 8 MP LİK KAMERASIDA YOK AMA GÜZEL ÇEKİYOR BİRDE SD KARTI 256 VEYA 512 GELİYOR İÇİNDEN 16GB FELAN ÇIKMIYOR


Şebeke 850/900/1800/1900
Ajanda ? Var
Alarm Var
Titreşim ? Var
Hesap Makinesi Var
Java Desteği Var
HandsFree (Eller Serbest) Var
Resimli Telefon Defteri ? Var
Ses Kayıt ? Var
Sesli Arama Var
Ortam Sesleri Kayıt ? Var
Kronometre Var
İşletim Sistemi Standart
Zil Tipi Polifonik , MP3
Güç Özellikleri
Bekleme Süresi ? Maksimum 200 saat
Konuşma Süresi ? Maksimum 5 saat
Pil Türü Li-Ion
Pil Gücü 1300 mAh
Bağlantı Özellikleri
Bluetooth ? Var
Bağlantı Özellikleri
GPRS ? Class 10
GPRS ? Var
Bağlantı Özellikleri
E-mail Desteği Var
WAP ? Versiyon 2.0
PC Senkronizasyonu ? Var
Kamera Özellikleri
Entegre Kamera Var
Kamera Çözünürlüğü 2.0 Megapixel
Video Kayıt Var
Sesli Video Kayıt Var
Video Oynatma Var
Eğlence
MP3 Çalma Var
Radyo Var
MMS Var
TV Var
Oyun Var Yüklenebilir
Hafıza Özellikleri
Telefon Rehberi Hafızası Var
Arttırılabilir Hafıza ? Var
Hafıza Kartı Tipi Micro SD
Ekran Özellikleri
Ekran Boyutu 2,4"
Ekran Tipi TFT
 
OGu2HaN

OGu2HaN

Üye
Arkadaslar Nokianın Gercekte boyle bir telefonu yok Telefon Cin malı GFercek markası TOSHİBO V9 türkiyede bazı fırsatcılar bu telefonları klonlama yontemiyle satıyorlar.Ozellikleri falan fena deil.
Digital Camerası var
Dokunmatik Ekran PDA ozelligi var
Stereo hoparlor mevcut
Mp3 Ve Mp4 calma ozelligi var
E Book Okuma ozelligi var
antensiz radyo dinlene biliyor.

Fakat dedigim gibi tel. fakedir imei numarası klonlanmıstır bilginize...

ben gaziantepteyim ve telefonun su anki ffiyatı 200 YTL.....

iste telden resimler


 

filiz03

Üye
arkadslar:box merhaba
 
ersoy

ersoy

Üye
bugün arka kamerasına baktım 1.3 mpiksel yazıyor,
ekran çözünürlüğü iy değil,ekran parlaklığı yetersiz,

asıl şaşırdığım şey ise şu oldu yanında bir telefon daha var bu neymiş bir bakayım dedim,
N101 yazıyordu,onada 280 ytl dediler,hayret ettim yani.
n99 dan daha iyi diyebilirim...
 

berhudan

Üye
arkadaşlar benim babam geçen gün adıyamanda bana getirdi çin malı nokia ama süper bi telefon tv süper kanallar cam gibi ama 8 mp 16 gb filan değil 290 ytl aldık süper eksiği yok bnce tavsiye ederim
 
hackerby17

hackerby17

Üye
Fake arkadaslar ^^

--------------- Ekleme ---------------

bu konu böle devam ederse n101 e kadar cıktı yakında n500 serisini bulacak arkadaslar girin a bakın bakalım böle bi telefon varmı ^^
 

totensee

Üye
arkadaşlar çin malı devreye girdi fıyatı baya uygun para odemeden televızyon seyretme imkanına sahipsiniz. kaçak bir cihaz ama baya güzel yapmışlar. Ayrıca ben satıyorum. ımeı kayıtıda ışlenmiş durumda olarak .
 

Cuneyt Kiliç

Üye
Arkadaşlar bende N99i aldım radyosu kulaksızda çalışıyor.garanti belgesi ve faturasınıda aldım.
2 yıl garantili olarak aldım.direk televiziyon seyredebiliyorum.Ama nokia sitesinde büyle bir telefon
yok. Bu nasıl oluyor.Beni aydınlatmanızı bekliyorum. Selamlar
 

polat_ketur_76

Üye
özelliklerine bakılırsa süper bir telefon gibi gözüküyo ama fiyatı ne acaba?? N95 sollar mı??
 
slmmm

slmmm

Üye
Arkadaşlar nokianın N99i diye bir telefonu yok.Marka sahte.Çinde üretiliyor.Eğer telefonu biraz incelerseniz görürsünüz.Nokia bu şekilde ucube bir telefon yapmaz.Telefonun önünde sağında solunda koca koca yazılar var.Belki özellikleri güzel bir telefon olabilir ama yetersiz..Nokia markası çakma yani.Telefonu bugün canlı canlı inceledim.Sevdiklerinizi çok pahalı bir telefon diye kandırabilir,hediye edebilirsiniz.Ucuz yani. :D Nokia bu üzelliklerde bir telefon yapmaz.Yaparsa bile kamerası 2mp olmaz.Radyosu kulaklık olmadan çalışmaz..Yani bu bir nokia DEĞİLL

KATILIYORUM.ÇİN HAKKATEN BU İŞE ÖNEM VERİO.AMAN DİKKAT ARKADAŞLAR KATAKULLİYE GELMEYİN!

--------------- Ekleme ---------------

Ekran Yapısı Ve Görünüşü çin Malı çift Hat çalıştıran Telefona Benzio.tıpatıp
 
wuc

wuc

Üye
Arkadaslar Nokianın Gercekte boyle bir telefonu yok Telefon Cin malı GFercek markası TOSHİBO V9 türkiyede bazı fırsatcılar bu telefonları klonlama yontemiyle satıyorlar.Ozellikleri falan fena deil.
Digital Camerası var
Dokunmatik Ekran PDA ozelligi var
Stereo hoparlor mevcut
Mp3 Ve Mp4 calma ozelligi var
E Book Okuma ozelligi var
antensiz radyo dinlene biliyor.

Fakat dedigim gibi tel. fakedir imei numarası klonlanmıstır bilginize...

ben gaziantepteyim ve telefonun su anki ffiyatı 200 YTL.....

iste telden resimler



Bi TV ozelligine bayılıyorum bu çakma nokla ların sırf o ozellik için almak isterim :pro:
 


Üst Alt