arkadaşlar bende n99i var ama ne 8 mp kamera nede 16 gb tel hafızası var.televizyon var ama dandik ne aldım bende bilmiyorum ama bu telefon nokia diil bence kamerası çok dandik mp4 filanda açmıyoPiyasaya yeni sürülen (spot) n99i hakkında görüşleriniz neler nasıl bir telefon tv özelliği felan varmış şebekeden ayrı ne düşünüyorsunuz kullanan arkadaşlar varsa görüşlerini bekliyorum

Arkadaşlar nokianın N99i diye bir telefonu yok.Marka sahte.Çinde üretiliyor.Eğer telefonu biraz incelerseniz görürsünüz.Nokia bu şekilde ucube bir telefon yapmaz.Telefonun önünde sağında solunda koca koca yazılar var.Belki özellikleri güzel bir telefon olabilir ama yetersiz..Nokia markası çakma yani.Telefonu bugün canlı canlı inceledim.Sevdiklerinizi çok pahalı bir telefon diye kandırabilir,hediye edebilirsiniz.Ucuz yani.Nokia bu üzelliklerde bir telefon yapmaz.Yaparsa bile kamerası 2mp olmaz.Radyosu kulaklık olmadan çalışmaz..Yani bu bir nokia DEĞİLL
Arkadaslar Nokianın Gercekte boyle bir telefonu yok Telefon Cin malı GFercek markası TOSHİBO V9 türkiyede bazı fırsatcılar bu telefonları klonlama yontemiyle satıyorlar.Ozellikleri falan fena deil.
Digital Camerası var
Dokunmatik Ekran PDA ozelligi var
Stereo hoparlor mevcut
Mp3 Ve Mp4 calma ozelligi var
E Book Okuma ozelligi var
antensiz radyo dinlene biliyor.
Fakat dedigim gibi tel. fakedir imei numarası klonlanmıstır bilginize...
ben gaziantepteyim ve telefonun su anki ffiyatı 200 YTL.....
iste telden resimler

