Nokia N99i hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

seref_15

seref_15

Üye
saol akrdes :) ben askerlıgı arda yaptım g.antep
 


By_Bad

By_Bad

Üye
Waybe bunu da yaptılar hımm...
 

ozcanhaznedar

Üye
Ne Varsa Cınlılerde Var

Darısı Bız Turklerın Basınaaa
 

lengen

Üye
bende n99i dün aldım güzel tlf ama beni korkutan ise 2 günde elimde kalması manyak tlf orası tartışılmaz ama ne kadar dayanır
 

eyüp hakan

Üye
Arkadaş doğru söylüyorsun bu bir gerçek nokia telefonu değil
 
xkadir61

xkadir61

Üye
arkadaşlar ben istanbulda oturuyorum ama burada 450 den aşağıya bulamadım. istanbul içi uygun fiyatlar nerede var yazarmısınız?
 
feyizz

feyizz

Üye
Valla Çakma Makma Güzel Telefon Harbiden. Ben Satışınıda Yapmaktayım. Peynir Ekmek Gibi Gidiyor. Mal Yetişmiyor İnanın. Zaten Alanlar Biliyor Çakma Nokia Oldugunu. Orj Nokia Olsa Bu Özelliklere Sahip Olsa 2.000 YTL Den Aşağıya Verir mi Hiç?

2. Telefon İçin İdeal. Yanında 2 Batarya Var. 1 Batarya Kesintisiz 16 Saat T.v. İzlemeye Yetiyor.
Sonra Kulaklıksız Radyo Dahi Dinlenebiliyor.
Dokunmatik Ekranıda Cabası.

İçinde 256 Mb Hafıza Kart Verilir.
2 GB'A Kadarda Destekler.

Uygun fiyata istanbul içersine satabilirim

Ayrıntılı Bilgi Almak İsteyen Olursa
0533 665 42 06

BİREBİR İNCELEME ;











 

EFSANE98_1

Üye
:oke:çin malı salla ya
 

aliveli04

Üye
arkadaşlar nokia nın böyle birtelefonu yok cinliler tarafında yapılmış üzerine nokia yazılmış
bilgilere kanıpta almayın
 

ferdi71

Üye
arkadaslar herkesın dedıgıne ınanmayın ben kullanıyorum bu telofonu süper bişey yha

fiyatıda sadece 290 ytl

bana ulasmak ısteyenede msn mı verim:[email protected]
 
azg21

azg21

Üye
Arkadaşlar bende N99i aldım radyosu kulaksızda çalışıyor.garanti belgesi ve faturasınıda aldım.
2 yıl garantili olarak aldım.direk televiziyon seyredebiliyorum.Ama nokia sitesinde büyle bir telefon
yok. Bu nasıl oluyor.Beni aydınlatmanızı bekliyorum. Selamlar


kardeş elindeki telefonun garantisi yoktur 1
nokianın böyle bir versiyonu yok doğru 2
tv gösterimi doğru ama kulaksız radyosu abartı bu 3
fiyat olarak ne kadar acaba çünkü herkes apayrı fiyatlara almış o nedenle soruyorum .çünkü bu tel ÇÇÇİİİNNN malı kardeşim standart bi fiyatı yok kim kime ne kadara satarsa bilmem anlata bildimmi...
 

totensee

Üye
arkadaşlar n99i hem kullanıyorum hemde satıyorum. Bu fiyatlara bulunmaz bir telefon yapmışlar
 

dr_fatih707

Üye
arkadaşlar bu telefon gerçekten manyak evet çin malı ama telefonu kibar kullandıktan sonra ne farkeder tv si özellikle yüksek yerlerde normal tv den farksız (yerel tvler,cnn türk,ntv.show.kral,tv8,fox,trt1-2-3-4,kanal 7,flash,kanal d,cine5,atv,) radyosu var kulaklıksız dinleyebilirsin yukardaki arkadaş sallamış abartı falan değil ayrıca kimsenin değinmediği bir özelliği var oda arama sihirbazı ki arama sırasında sesini çeşitli seslere çevirebiliyor(kız,kadın,olgun kadın, erkek, çocok,hasta,boğuk,falan )yine mesaj yazarken klavye+tuşlar+kalem kullanılabiliyor eee bu özelliklere bu telefon 240 ytl gerçekten müthiş herkes çin malı olmasına takılıyor bence bu özelliklere telefon nokia olursa 1500 ytl den aşağıya alamazsın ki analog tv li neox diye bir tel var 580 ytl fark bu ben urfadayım teli 15 gündür kullanıyorum çok memnunum isteyene yardımcı olabilirim [email protected]
 
AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
bunu da deneriz
 

merv_74

Üye
bu telefonun aynısından babm getirecek bir kaç gün sonra evt türkiyeye geldiği zaman kayıt olması şarıt ama bama telefon manyak bişey

--------------- Ekleme ---------------

bu bi gerçek nokia telefonu eğer çinliler ürettiyse sağlamdır:oke:
 
burrrak

burrrak

Üye
güzel bir o kadar da pahalı
 

onlyman

Üye
arkadaşlar urfada
n99i 200ytl
6500 300ytl
n95 250ytl
5610 260 ytl
geçen gün sordum bu cihazlar kendi kendine kontür yiyiyormuş ve gün içersinde bikaç kez kapanıyormuş çift hatlı olanlarda hat karışıklıgı oluyor diye söyledi ler
 
CanceR

CanceR

Üye
bu telefon hakkında daha çok bilgi edinmek istiyıorum nerden bulabirim bazıları jkamresı çok düşük diyolar bazıları çok yüksek diyolar annamadım :ss
 

taay_fuun

Üye
ARKADAŞLAR BU N99İ NİN Bİ DE 2 MEGAPİKSELİ OLANI VAR. O NASIL OLUYOR PEKİ. ONUN FİYATO NE KADAR
 
ronaldinho_2751

ronaldinho_2751

Üye
bunun gprs-wap bağlantısı varmı :utan
 


Üst Alt