hayalet094
Üye
nokia n8 wireless bağlantı sorunu..!!!!
arkadaşlar bende nokia n8 var wireless bağlanıyorum telefonda bağlandı diye gösteriyor ama 1 2 dakika içerisinde bağlantı kopuyor sonra yine bağlanıyorum yine 1 2 dakika içersinde bağlantı kopuyor internetimde hic sorun yok telefonda kopuyor bağlantım. yardımcı olursanız çok sevinirim.
