nokia n8 wireless bağlantı sorunu..!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hayalet094

Üye
    Konu Sahibi
nokia n8 wireless bağlantı sorunu..!!!!
arkadaşlar bende nokia n8 var wireless bağlanıyorum telefonda bağlandı diye gösteriyor ama 1 2 dakika içerisinde bağlantı kopuyor sonra yine bağlanıyorum yine 1 2 dakika içersinde bağlantı kopuyor internetimde hic sorun yok telefonda kopuyor bağlantım. yardımcı olursanız çok sevinirim.
 


bersan47

bersan47

Üye
belki çok uzağa gidiyorsundur wirless in yaınına git
 

hayalet094

Üye
    Konu Sahibi
yanında duruyorum zaten çekiyor bağlanıyor ama 1 2 dakika içerisinde bağlantı tekrar kopuyor .s
 
Arisklaus

Arisklaus

Üye
Arkadaşım o durum nokianın tüm telefonlarında var.Herhangi bir veri akışı olmadığında sen bağlantıyı kesmesende 1dk içinde bağlantıyı kesiyor otomatik olarak.
 
asfenerli

asfenerli

Üye
ya hor görün ama kablolu modemlere wireless ile bağlantı olmaz mı veya kablo ile.

bir de şifreli kablosuz ağlara nasıl bağlanabiliriz şifreyi bilmiyorsak?
 

hayalet094

Üye
    Konu Sahibi
telefonu alalı 5 ay oldu şimdiye kadar böyle bir sorun yoktu son 1 haftadır boyle ve veri akışı var zaten internete bağlanıyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt