franzliszt
Üye
hadi oyun yönünden karşılaştıralım?
daha geçenlerde sana güzel cevap verdim oyun konusunda değilmi hatırla?
doğru belli bir zaman gececek. bak kardes alınma ama nokia artık sıktı yıllardır hep symbian hep aynı işlemciler hep aynı kafakarşılaştıralım bende güzelcene oyunları paylaştım sana , sen diyorsunki gameloft destek vermiyor falan aksine yeni çıkan cihaza destek yeni başladı oviye hergün oyun veriyorlar(gameloftlar ise nadir geliyor ama zaten cihaz 3,4 aylık yani oyun havuzunun dolması için belli bir zamanında geçmesi gerekiyor ) ama zaten çoktan hd oyunlar var n8 de gayet güzel ve iyi birşey daha var oyunları portlayabiliyorlar n8 e örnek pes i portladılar bekleyip görücez , bu açıdan karşılaştırmak için erken ama n8 in hd oyun performansı gerçekten çok.
doğru belli bir zaman gececek. bak kardes alınma ama nokia artık sıktı yıllardır hep symbian hep aynı işlemciler hep aynı kafa
bende eskiden senin gibi hep nokia derdim. ama artık nokia sıktı be millet çift işlemciye geçti ne bilim 1 ghz veya 1.2 ghz geçti nokia hala 600 lerde. hala symbian kullanıyor ben çok nokia kullandım ama nokia artık sıktı. eskiden şöyle düşünürdüm samsung al diyenlere samsung falan telefon değil derdim ama samsung su 2 yılda çok değişti elime wave aldım dedim nokia ne ki samsung çığır aşmıs dedim evet doğru.
nokia iyi telefon çıkarıyor ama yazılım konusunda sınıfta kalıyor. telefon kadar telefonun içindeki yazılım da önemli yazılım tam anlamıyla çalışmassa o telefondan ne beklersin ki symbian işte böyle hep sıkıntıları var güncelleme çıkarıyor bir yeri yaparken baska yeri bozuyor yada tam anlamıyla düzeltmiyor sorunu. nokia meego yada android li yeni telefon çıkarsa çok süper olur ve pazar payını arttırır benim düşüncem böyle.
n900 baska bir cihaz ya çok süper benim abimde vardı 1 hafta falan kullandım yazılım ve telefon harika bişey n900 ün eline su dökecek telefon tanımıyorum ben.
kusura bakma katılmıyorum uzatmak isterim ama greksiz tartışma yazıp silecekleri için kendimi yormayacağım uzun süreli tartıştık bu konuyu ceptelefonları genel bölümünde görebilirsin , herkezin düşüncesine saygımız var ama sallama durumlarında ciddiye alamayacağım sizi, hangi n8 i aldıysanız artık elinize birde benimkini vermek isterim bakalım anlattığınız gibimiymiş n8
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşım saçma konuşma koy winrarla sıkıştır megauploada yükle görelim bende yüklim varmısın ,banamı öğreteceksin bu işleri . ne diyorum 256aac de kaydetmedim 128aac ile o kayıt , zaten mb olayını geç mbps değerini bilgisayarından görebilirsin bak üşenme banada ekran görüntüsünü kaydet göster.sen bu iki mikrofon işini kendi istediğin gibi çekemezsin arkadşım çift stereo iki kanaldan alıyor , cızırtı gibi birşeyler zaten olmuyor n8 de ve senin bahsettiğin olay konuşma esnasında ben video çekiminden bahsettim
yawwww franzliszt desteksiz çok atıyosun be kardeşim wave ile hiç video çektinmi ne kadar yer kapladığını gözünle gördünmü allah aşkına ya lütfen yapma her defasında sen rezil olmaktan bıkmadın ama biz seni her defasında yerin dibine sokmaktan bıktık çık artık şu bada platformundan yaa gir symbian a ne işin var burada wavemle n8 her kulvarda tokatlarım benim çektiğim bir video var istersen resimde koyarım sana 4 dk 20sn ve 410 mb aşağı yukarı 1 dklık video 100mb bilmem anladınmı senin n8 in 7 dk lık videosu 560 mb 1dksı 80 mb yapar bilmem kalite anlaşıldımıişte yeni gelecekleri beklicez haklısın şuan böyle bir cihaz yok
yawwww franzliszt desteksiz çok atıyosun be kardeşim wave ile hiç video çektinmi ne kadar yer kapladığını gözünle gördünmü allah aşkına ya lütfen yapma her defasında sen rezil olmaktan bıkmadın ama biz seni her defasında yerin dibine sokmaktan bıktık çık artık şu bada platformundan yaa gir symbian a ne işin var burada wavemle n8 her kulvarda tokatlarım benim çektiğim bir video var istersen resimde koyarım sana 4 dk 20sn ve 410 mb aşağı yukarı 1 dklık video 100mb bilmem anladınmı senin n8 in 7 dk lık videosu 560 mb 1dksı 80 mb yapar bilmem kalite anlaşıldımı
--------------- Ekleme ---------------
ve sanki sinema filmi çekiyoruzda biz burada yok lensi 1.83mm falanda çift hoparlörden ses kaydı yapıyorda 256 aac ses kaydı varda ne gerek videonun kapladığı yer herşeyi gösteriyor arkadaşım
n900 baska bir cihaz ya çok süper benim abimde vardı 1 hafta falan kullandım yazılım ve telefon harika bişey n900 ün eline su dökecek telefon tanımıyorum ben.
kusura bakma katılmıyorum uzatmak isterim ama greksiz tartışma yazıp silecekleri için kendimi yormayacağım uzun süreli tartıştık bu konuyu ceptelefonları genel bölümünde görebilirsin , herkezin düşüncesine saygımız var ama sallama durumlarında ciddiye alamayacağım sizi, hangi n8 i aldıysanız artık elinize birde benimkini vermek isterim bakalım anlattığınız gibimiymiş n8
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşım saçma konuşma koy winrarla sıkıştır megauploada yükle görelim bende yüklim varmısın ,banamı öğreteceksin bu işleri . ne diyorum 256aac de kaydetmedim 128aac ile o kayıt , zaten mb olayını geç mbps değerini bilgisayarından görebilirsin bak üşenme banada ekran görüntüsünü kaydet göster.sen bu iki mikrofon işini kendi istediğin gibi çekemezsin arkadşım çift stereo iki kanaldan alıyor , cızırtı gibi birşeyler zaten olmuyor n8 de ve senin bahsettiğin olay konuşma esnasında ben video çekiminden bahsettim
katılmıyorum adama adam gibi örnekleyin şuan bir sürü gameloft oyunu var bizdede cihaz çıkalı birkaç ay oldu adamlar devamlı oyun çıkartıyor oviden görebilirsin
--------------- Ekleme ---------------
wave n8 den iyimi bu tartışılır arkadaşım sonuçta flash yok daha . adam faceden video indirme derdinde . bu iki cihaz birbirinden farlı kamera özellikli cihaz, video çekim foto , dolby plus media cihazı gibi n8 wave ise genel cihaz, oyun ve linux tabanlı yazılım , bu noktada çok tartışılır.
kardeş bu mevzu n8 mi samsung wave mi , geçmiş forumlara bak ne olduğunu görürsün , üşenirsen ben sana anlatayım , öncelikle n8 ciler doğal olarak n8 al diyecektir, waveciler de wave al diyecektir, senin kafan iyice karışacaktır ha bu arada n8 cilerle wave ciler kıyasıya tartışmaya girecekler yok benim tel daha iyi diye .... sana tavsiyem git alışveriş maazalarına ikisinide iyice incele öyle karar ver ...
böylelikle de forum kirlenmez .... ben insanlarla tartışmaktan bıktım ... ben de senin gibi bir seçim yapmam gerekiyordu . samsung wave , htc desire , n8 arasında ... iyice araştırdım özelliklerini sana tavsiyem önce gsmarena sitesinden özelliklere bak , sonra telleri eline al kurcala biraz ... herkesin ihtiyacı farklı oluyor malum ..
kısacası benim tercihim n8 oldu. kendi ihtiyaçlarım doğrultusunda .. ama sana bu daha iyidir diyemem benim aldığım tarihle şu andaki tarih farklı fiyatlar sürekli değişiyor . kararını kendin vereceksin ....
her tel in sorunu vardır . bunu unutma
önemli olan ihtiyaçlarını belirlemen.
bence samsung wave 2 , htc desire , n8 üçüde süper teller ...
aynen ya ne bu hergün birileri böyle konu açıyor.kapatın şu sayfayı okumaktan sıkıldım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?