konuya adapte olamadın galiba buradaki sorun , arkadaşın kameraya girdiğinde otomatik nete bağlanarak para gitmesi ben de biliyorum açık havada gps üzerinden, net olmadan konum belirleyebildiğini ki bu da ayarsız yapılmyıyo ben de bu konuyu değerlendirdim senin söylediğinle bi alakası yok yani
Adapte olmamanın alakası yok...
Sen demedin mi "şimdi kapadım tabiki net alırsam açarım" diye?
Ben de gpsnin illa internete ihtiyacı yoktur dedim neresi adapte olamama anlamadım...
n 85 ve n97 de resimleri galeride gezerken seçenekler dediğimde haritada göster deyip resimlerin konumunu görebiliyordum fakat aynı şeyi yapamıyorum n8 de?
yaw arkadaş ben özelliği kapadım dedim kapamasam kontör(tl) gitcek şimdi anlamışsındır umarım , özelliği kapamazsam eninde sonunda paramı yer onu diyorum
yaw arkadaş ben özelliği kapadım dedim kapamasam kontör(tl) gitcek şimdi anlamışsındır umarım , özelliği kapamazsam eninde sonunda paramı yer onu diyorum
Kusura bakma da kullandığın aletin özelliğini bilmiyon bir de muhalefet ediyon. Ben bugün açtim o özelliği fotomu çektim haritada yerine felan baktım kuruş gitmedi?? Istersen atayım fotoyu bak koordinatlara, veya şu konumlama yöntemleri ve konumlama sunucusunu artı olarak da haritalarda internet kısmını iyice kurcalayıp öğren de sonra tln gitmesin. Ben gpsye sadece 1 kere kontör kaptırdım, acemiliğine tl harcamadan önce kullanma kılavuzunu karıştır indir bişiler yap sonra itiraz et bana...
n 85 ve n97 de resimleri galeride gezerken seçenekler dediğimde haritada göster deyip resimlerin konumunu görebiliyordum fakat aynı şeyi yapamıyorum n8 de?
telefonuna at koordinatlar bilgiler kısmında görünür ve haritalarda göster seçeneği çıkar. Coğrafi etiketleme ayarı açık olup gps bağlantı yapmamışsa foto çekince bilgi felan almaz, dolayısıyla fotoların konumu da görünmez
tabiki biliyorum ben önceki mesajımda da belirtmiştim ztn oluyor da ayarla oluyor diye , telefonu aldğımızda özellik açık geliyo o ayarları yaparsan int. zaten hiç bişekilde bağlanmıyo iznin olmadan yaparsan dahi benim gpsdeki konumlandırma sisteminin çok iyi çalıştığını söyleyemicem netsiz tam verim olmadığından dolayı kapattım ovi maps te hele konum bulması uzun sürüyo kapalı olması tercihimdir
bu arada tartışmaya luzüm yok n8 in kullanıcı açısından bilmediğim özelliği yoktur şükür ki
tabiki biliyorum ben önceki mesajımda da belirtmiştim ztn oluyor da ayarla oluyor diye , telefonu aldğımızda özellik açık geliyo o ayarları yaparsan int. zaten hiç bişekilde bağlanmıyo iznin olmadan yaparsan dahi benim gpsdeki konumlandırma sisteminin çok iyi çalıştığını söyleyemicem netsiz tam verim olmadığından dolayı kapattım ovi maps te hele konum bulması uzun sürüyo kapalı olması tercihimdir
bu arada tartışmaya luzüm yok n8 in kullanıcı açısından bilmediğim özelliği yoktur şükür ki
O zaman benim birşeylere adapte olmadığımı felan da çıkarma, yav kapattım tl gitti de deme, çok sevinecem.
Dediğin herşeyi anlamama rağmen ortalık karıştı.