Nokia N8 için kamera tekeskobu.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

amtcn

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N8 için kamera tekeskobu.
Arkadaşlar sizin düşünceleriniz almak adına böyle bir konu açtım yardımcı olursanız çok memnun olurum.
Cep telefonlarına takılabilen ekstra zoom yapmaya yarıyan teleskop.

Ürün güzel gözküyor ama eğer daha kullanışlıları varsa onlarıda arştırmak lazım ayrıca N8'i uyumlu mu acaba fikri olan var mı ?

Mesela ararken şunu buldum.


En kullanışlı ve ideal bu sanırım aynısı gitti gidiyorda da var ama 2 katı fiyata denk gelir sanırım.


(aslında bu ürünü satın almak istiyorum tripodu dahil çok güzel ama ebay'dan alışveriş yapmadım kaç günde gelir hep bir soru işareti ?)


(bununda avantajı hızlı kargo ama fiyat yüksek ve tripod yok.)
 


Esendağlı

Esendağlı

Üye
Başlığı kontrol edermisin
 
-omer-

-omer-

Üye
baslgı düzeltin tekeskop değil :D teleskop :oke:
 

amtcn

Üye
    Konu Sahibi
Tamam ben başlığı düzeltiyimde fikrinizi söyleseniz ölürmüsünüz :D ?
 

trontr

Üye
hayatımda gördüğüm en saçma şey bence. yanında canonla foto çeken adamın sana bakışlarını düşünemiyorum :D
 
catdog136

catdog136

Üye
ahah çok komik duruyor :D bence al gittigidiyordan çalışmassa gittigidiyordan geri iade etmek mümkündü, geri iade edersin :D
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Tuhaf Bi Şeymiş :D
 
kaqan18

kaqan18

Üye
Bunu alıp kullanan var mı aramızda?
 
-omer-

-omer-

Üye
Değişik bişey :D fotoğraf cekme meraklılarına duyrulur :D
 
full force

full force

Üye
iyiymiş ben de böyle bir şey almak istiorum ama macro mod için
 
_ardaa

_ardaa

Üye
gayet kullanışlı birşey gittigidiyor değilde bir mağazada görürsem alırım.
 
EngineerRVI

EngineerRVI

Üye
saçmalık
 
mahir_tanir

mahir_tanir

Üye
bence al arkadasim en buyuk ozelligi her telefona uyuyor kacmaz bence .. ben ebaydan siparisi verdim bile tesekurler...
 
gablocu

gablocu

Üye
Siparişiniz geldimi? geldiyse kullanışlımı? tavsiye edermisiniz?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt