nokia n8 ekran gitti !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nokia n8 ekran gitti !
arkadaşlar telefon cebimdeydi yanlışlıkla üstüne yatmışım. sonra farkettim bi çıkardım işte vaziyet. ne yapabilirim düzelir mi biraz beklese ? fiyat ne kadardır ?



 
ilginç. Gorilla sağlam kalmış ekran bozuk. Garanti karşılar bence.
 

ogzhnoTr

Üye
soğukta ekran gidiyor sıcakta geliyormu ?
 
    Konu Sahibi
ekranda hiç bişey yok ne bi çizik ne bi kırık ne de çatlak. ama ekranda bu görüntü var
 
silentone arkadaşa da aynısı olmuş garanti halletmiş.
 
    Konu Sahibi
fiyat yada garanti karşılar mı
 

PriZm

Üye
fiyat yada garanti karşılar mı
benim 5800 ında ekranı aynen böyle olmuştu telefonun üzerinde çizik dahi yoktu garanti 100 tl aldı N8 de çok daha fazla alırlar.

veya silentone gibi şanslı çıkarsan bedavadan yaparlar.
 
    Konu Sahibi
belle yüklüydü. hemen dg yaptım böyle vercem. ne olur ne olmaz. ekran olmadan dg attım vay anasını. of siz siz olun telefon cebinizdeyken yatmayın. kalktım benim bacağım acımış kim bilir ekrana ne oldu. neyse teşekkürler yarın servisleri bi dolaşayım.
 
    Konu Sahibi


benimknde ekranın yarısından üst tarafına gri bi perde gelio gbi ama okdr şeffafki beyaz renk yne beyaz gözkyo.dkkatli baknca belli oluyo

seninki hafif bi darbe almış demekki. ben üstüne yattım diyorum hem de kemiğime denk geldi,benim canım yandı telefon böyle olması normal.
 

salihk

Emekli Yönetici
Gorilla glass Farkı

----------Eklendi @ 19:49:16 ---------- Yazıldı @ 19:46:31 ----------

video yu izledimde adam ne ugraşmıs kırmaya bakın hele
 

PriZm

Üye
Gorilla glass Farkı

----------Eklendi @ 19:49:16 ---------- Yazıldı @ 19:46:31 ----------

video yu izledimde adam ne ugraşmıs kırmaya bakın hele

bu kadar uğraşacağına üstüne yat yeter işte
 

salihk

Emekli Yönetici
herkez o arkadaş gibi başarılı olabılırmı kı Ben N9 la beraber yatıyom bişi olmuyor 3.9 inc ekran var onda

----------Eklendi @ 19:54:10 ---------- Yazıldı @ 19:52:09 ----------

biz işin makarasındayızda Geçmiş olsun kardeşim birdaha olmaz insan birkere yaşamadımı Değerini ozmn anlıyor bişelerin..
 
    Konu Sahibi
telefon 5 günde geldi. Ekranı değiştirdiler ücret almadılar. Nokia shop cevahire vermiştim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...