serkan06024
Üye
Nokia n79 ilginç bir arıza
arkadaşlar, cihazıma en ufak program bile yüklemedim, ama cihazımda sürekli bir şebeke işlemi var, hani evde telefon çaldığında hoparlörler (dı dıt dı dıt) gibisinden ses yapar ya, ben o alıkanlık yaptı resmen, sürekli aynı ayarda şebeke işlemi, o esnada gelen mesaj yada aramada yok cihazda. ama yoğun şekilde şebeke işlemi var, bu konudan bilgisi yada tecrübesi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum, şimdiden teşekürler...
