Nokia n73 Vs W810i

Sponsorlu Bağlantılar

Seza

Seza

Üye
    Konu Sahibi
Nokia n73 Vs W810i
Evet Arkadaşlar Sizce N73 Mü İyi W810i mi?

Ben şahsen w810 i kullanıyorum ve memnumum.
 


eses_nuri

eses_nuri

Üye
tabiki n73 sorman bile hata :oke: ama benim telefonda fena değildir bilen bilr :oke: araba arkası sözü gibi oldu :D
 
judelav

judelav

Üye
kıyaslanması bile yanlış tabiiki n73 zaten kategoriler farklı bir kere
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Ya böyle bi konu nası açıyorsuunz abi ya yazık diyorum Tabiki N73 W810 i sizi ne sanıyorsunuz bence 5 para etmez

--------------- Ekleme ---------------

tabiki n73 sorman bile hata :oke: ama benim telefonda fena değildir bilen bilr :oke: araba arkası sözü gibi oldu :D

Biliriz kardeş bizde aynısından kullanıyoruz:oke:
 
erhanmehmet

erhanmehmet

Üye
arkadaşım sen w810 kullandınmı w810 telefonlar arasında en fazla modifiye edilen teldir yazılım konusunda ayrıca n73 fazla olan yönleride var
1.w810i ye flash tema yükleniyo n73 te yok
2.kibar ve ufak n73 tam bi takoz
3.w810i ye acustik yükleniyo ve sesi n73 ü bile geçiyo

ama n73 en büyük artısı kamerası gerisi boş zaten
 
canturgay

canturgay

Üye
tabiki de n73.. me olursa daha makbule geçer :)
 
realraul

realraul

Üye
N73 iyi olabilir ama benim w810i ye akustik attım, sesi N73 ten iyi çıkıyor.
Başta ben de inanamadım; şarkılar farklı ondan kaynaklanıyodur dedim, aynı mp3 lerle denedik durum aynı.
Başka N73 lerle denedim; yine benim w810i nin sesi daha iyi....
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
arkadaşım sen w810 kullandınmı w810 telefonlar arasında en fazla modifiye edilen teldir yazılım konusunda ayrıca n73 fazla olan yönleride var
1.w810i ye flash tema yükleniyo n73 te yok
2.kibar ve ufak n73 tam bi takoz
3.w810i ye acustik yükleniyo ve sesi n73 ü bile geçiyo

ama n73 en büyük artısı kamerası gerisi boş zaten

Ewt kullandım müzikmiş burakın şu müzik açısındanda N73 1000000 kat daha ii kamera açısındanda bence dediğim igib W810i 5 para etmez beaa kibar mış N73 takoz dicek adamı ben tanımam ya sen neler saçmalamışsın
 

romant_58

Tartışmasız n73
 
dreamwtf

dreamwtf

Üye
N73 arkadaşim.
 
funny_fb_cengiz

funny_fb_cengiz

Üye
ya arkadaşlar tabiki W810i gerisi boş laf
 
Tzyyyy

Tzyyyy

Üye
Tabiki W810i Cünki :
1.Si 5+1 e baglanıo
2.si Mps-60 Die kolonları var daha fazla ses cıkıo
3.su Walkman Serisi
4.su Modifiye Yapılabiliyor
5.si Daha Fazla Ozelligi Var(Uzaktan kumanda,Acustic,Flash Tema,Titreşimli Tema Vb.)
:oke:
Bunların Yanında N73 daha ii diyen warsa Bi Düşşünsün

:oke:
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
tabikide n73 istediğin her özellik var
 

esinti-03

Üye
Kaliteli ses diyosan tabiki w.810i derim sony farkıyla adı yeter bütn modellerde sony ericsson seste başka mega bası yeter n73 sadece 3.2megapiksel kamerası var onuda bastıracak sony w960i3.20 kamera 8cigabyte hafıza k.890i 7.mega piksel kamera 3cıgabytehafıza artı 33cıgabyte kadarhafıza kartı yükseltme 5megapikselde çıkıyo sony farkı ben w810 kullanıyom çok memnunum değiştirisem yine sony devam müzi kaliteli dinlemek başka

--------------- Ekleme ---------------

bu modeller yakında geliyor
bomba gibi
 

selozcuk

Üye
tabi ki w810
n73 de 3,2 camera war ama lensi kalitesiz joysticki kırılıyo w810i de otomatik netleme war fotodaki en küçük ayrıntıyı bile gösteriyo
 

unforgivennn

Üye
Kesinlikle N73
 
selami yayla

selami yayla

Üye
arkadaşlar bence sony çünkü teknoloji dedinmi sony son nokta daha ötesi yok tartışmaya gerek de yok.nokia hepimizi sömürüyo beş para etmez ama sony hem kaliteli hem hesaplı ve ayrıca daha kaliteli.bence nokia ile sony'i kıyaslamak murat 124 ile bmw yi yarıştırmak gibi bişey.
 
sheik38

sheik38

Üye
ben şahsen n73 kullanıorm bence çok ii ve kaliteli bi telefon.. .
 
safakk

safakk

Üye
öncelikle şunu hatırlatmamda fayda var konunu cep telefonları genel kısmına açmanı öneririm ve açtığın yere görede bu sorunun cevabı değişir bu konuyu nokianın yerine açsaydın genelde ordakiler w810i kullanmadığından sana n73 diceklerdi buraya yani sony erizsson kısmına yazmışın ve iddaa ediyorum burda yorum yapanların %99 u n73 ü sadece vitrinden okuduğu bilgiler ve orda burda okuduğu kah karalama kah sorun bölümünü okuduğundan sana w810i dicekler ancak ben 2 sini birden kullanmış kişi olarak w810i yi oyuncak gibi buluyor önermiyor malzeme kalitesini n73 e göre düşük buluyor ve yazılım olarakda tam bi rezillik deyi nitelendiriyorum n73 e kıyasla w810i nin tek artısı walkman özelliği ve telefon hızı onun dışında n73 2 ye katlar 4 le çarpar karakökünü alır :):oke:
 

Benzer Konular

Kaanpro
Cevap
10
Görüntüleme
422
Kaanpro
Cevap
2
Görüntüleme
468


Üst Alt