blackh4wk
Üye
o zaman sana göre n96,n95,iPhone da takoz ??bence de sana katılıyorum ama ayrıca w810 i nin kamerası n73ünki gibi mor göstermiyor
o zaman sana göre n96,n95,iPhone da takoz ??bence de sana katılıyorum ama ayrıca w810 i nin kamerası n73ünki gibi mor göstermiyor



nese bu konuda şaka yaptım kızmayın hemen 
n73 ekranında bi yüksek kalite video izle bakalım ne pixselinden bahsediyon w810 dediğin telefonda bi müzek dinlenir başkada bişe olmaz 2 mp kamerasıyla neye yarar o tel ...n73 e patch atılıomu layn.ben o telefonla kawgaya giderim.
çivi çakarım.
ha n73 ha k770i.
k770i deki ekran kimde war be.n73 ün ekrandaki pixeller gözüküyo.ama w810 dedın mı bi durcan.sonyericsson un en güzide telefonudur o.herşey i yapablrsn o telefona.tam bir multimedya cihazı.
fazlasıyla hemde
bırak n73 sistemli bir telefon sis dosyalarını yükleyebiliyoruz benim için herşeyden önce uygulama desteği gelir 3.2mp kamera benim için o kadar da önemli değil ayrıca ekranda pixellerin gözükmesi doğal çünkü ekran zaten pixellerden olşuyo

doğru söze ne denir ...
