Telefon Tavsiyesi NOKİA N73 MÜ SAMSUNG D900İ mi ???

Sponsorlu Bağlantılar

last_shout

last_shout

Üye
    Konu Sahibi
NOKİA N73 MÜ SAMSUNG D900İ mi ???
arkadaşlar 2.telefonumu alıcamda NOKİA N73 MÜ SAMSUNG D900İ mi ??? alsam YARDIM EDİN :D:D:D:D:megafon::pro:
 


romant_58

Tabiki N73:oke:
 
king512

king512

Üye
nokıa telefonun va herhalde onun için d900i
 

braveheartsrsl

Üye
D900 ALMA PİŞMAN OLURSUN N73ME AL BENCE KAMERASI GERÇEKTEN SÜPER HOPARLÖRLERİ DE GERÇEKTEN ÇOK YÜKSEK:oke:
 
CanceR

CanceR

Üye
n73 al ama ME sini al diğeriden ses güzel çok çıkmıyo ;)
 

brky_bjk

Üye
bnce n73 :) D900 den cok dha ii
 
Tec/-/no

Tec/-/no

Üye
N73 Nokia olmasıyla bir adım önde duruyor zaten ayrıca her alanda daha üstün..
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
N73 :oke:
Nokıa Kalıtesınden Sasma hele n73 ıse
 
memoli36

memoli36

Üye
nokia n73 al benden solemesi pişman olursun bak oburkusunu alırsan aman ha yanlışlık felan yapiyim deme bak birdaha diyom n73 al ben kullanıyorum mukemmel birşey hadi by
 
xkadir61

xkadir61

Üye
n73 tabiki. d900i mi odane telofonmu o?
n73 le kıyaslanamaz bile.
 
ahmetmemet

ahmetmemet

Üye
N73 me
 
safakk

safakk

Üye
sorduğun da soru he herşeyi ile n73 üstün ve herkes n73 önericek büyük ihtimalle görceksin zaten :)
 
uniqe

uniqe

Üye
n 73 derim başka bişey demem :oke::oke::oke::oke::oke:
 

ANIL_GTI

Üye
BENCEDE N73 TARTIŞILMAZ NOKIA OLMASI EN BÜYÜK AVANTAJI
D900İ HEP SIKINTI KARDEŞİM DOĞRU DÜRÜST BİŞEY YÜKLEYEMEZSİN 3,0 KAMERA VAR AMA SAMSUNG KALİTESİ YANİ BELLİ BİŞEYE YARAMAZ
NOKIANIN 2.0NA EŞİT
NOKIA N73 HERŞEYE UYUMLU İSTEDĞİN OYUNU PROGRAMI YÜKLE sağlımlığıda ön planda kaliteli telefon ben kullanıyorum bi sıkıntım olmadı
 

NDMSZGN

Üye
her harikularda N73 tabi arada dünya kadar fark var
 

yasenya24

Üye
Ben D900i Kullanıyorum mükemmel bence kamera ve fotoraf kalitesi her şeye bedel.:oke:
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
sorgusuz sualsız nokıa n73
 

swec

Üye
sınırsız program ve aktivite istiyorsan Nokia N73 ten şaşma asla pişman olmazsın ben şimdiye kadar siemens ve samsung kullandım inan hiç bir işe yaramıyorlar evdeki ev telefonu ne kadar cazipse onlarda o kadar. Nokia N73 ve N95 ikilisi gerçekten harika.....:yuru
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Tabi N73 Music Edition al Ben d900i ye yanında telefon demem sakın öyle bi hata yapma N73 ME varken
 
abdurrahmanz

abdurrahmanz

Üye
sen önce ne ile neyi kıyasladıgına bak kardeşim
 

Benzer Konular



Üst Alt