berki
Üye
Nokia n70 ME kamera sorunu
Merhaba arkadaşlar Nokia n70ME model telefon kullanıyorum.Telefonumun software ni update etmek istedim geçenlerde.Herşey güzel çalışırken bi anda kameranın çalışmadığını farkettim updateden sonrmı oldu onun hakkında bi fikrim yok çünkü yeni yüklemeden sonra deneme yapmadım.Kameranın kızagını açtıgımda arka kamera çok gec acılıyor ve aniden kapanıyor elle kamerayı acmak istedigimde ise 0,3 megapicsellik kamerayla cekim yaptıgımı gosteriyor.Çok iyi hatırlıyorum ilk aldıgımda ana kamerayı kullan ve 2. kamerayı kullan dıye secenekler wardı artık onlarda yok acaba diorum yalnış bi guncellememi yaptım tek kamera gosterince n70in guncellemesınımı yaptım.Şu anda yeni bir guncellemeye gerek yokk diyor nokia software update ve gozuken versiyonda ekteki dosyada var.Ne yapmalıyım bu sorundan kurtulmak için telefonu gondermek istemiyorum bole sacma nedenden dolayı.Acaba başka bi cam corder gibi program yuklesem sorunu cozmus olabılirmiyim.Şimdiden cevaplarınız için tşkler ...
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
