nokia lumia960 tab concept

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nokia lumia960 tab concept

Hergun cikan konsept haberlerine bir yenisi daha eklendi. Nokianin bir tablet calişmasi oldugu biliniyor ama bu konu resmi hicbir ipucuna rastlanmamişti. Bu sefer ki tablet konsepti şimdiye kadar gorduklerimizden oldukca degişik ve tasarim olarak nokia'nin ozgun tasarim stratejisine uyuyor. Windows8 ile caliştigi duşunulen bu tablet 1.8ghz quad core işlemciden guc aliyor ve 7"buyuklugunde 1600x900 clearblack amoled ekrana sahip.
fulhd cekim yapabilen 12mp arka ve 2mp onkameraya sahip bu cihazin diger ozellikleri ise 2adet usb on the go destekli usb portu,nfc,dlna,hdmi ve wifi+4g destegi bulunuyor.




 
teşekkürler......güzel bi tasarım umarm gerçekleşir de wp li telefonumuza abilik yapar
 

_RYUK_

Üye
tablet değil de bundan güzel Klavyeli wp8 olur.tasarımı bana göre daha çok telefon gibi
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dikkat ettiyseniz e7 izleri taşiyor
 
Hem telefon hemde tablet için mükemmel bir tasarım ve konsept.Wp8'li tepe cihazının bu şekilde klavyeli olmasını cidden isterim.En beğendiğim konseptlerden biri oldu.Ayrıca tablette 12 MP kamera neymiş ya ben alıp telefon olarak kullanırım onu öyle olursa

 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

nokia bu kamerada heralanda rakipsiz olmak istiyor
 
Tepkiler: kullanıcıadları

_RYUK_

Üye
nokia galaxy note benzer bir wp8 cihaz çıkarsa güzel olur.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
oyle ama rekabet şart kendisi güzel bence.şahsen piyasada olsa almak isterdim

ben de ne kadar sabirsizlansam da biraz daha beklemek lazim. Nokia wp platformu icin bence her kesime uygun geniş bir urun yelpazesi cikaricaktir.
 
Tepkiler: kullanıcıadları
bizim telefonlara uvey evlat muamelesi yapmasinda beklemekten başka care yok zaten

- - - Eklendi - - -



cebe sığarmı abi o?

Ben şuan 5.3'lük Galaxy Note kullanıyorum ve boyutundan aşırı memnunum Cebe falan sığıyor dert etme hem kullanımıda mükemmel rahat oluyor.3.5'lik Iphone'dan sonra heleki.
 


Ben şuan 5.3'lük Galaxy Note kullanıyorum ve boyutundan aşırı memnunum Cebe falan sığıyor dert etme hem kullanımıda mükemmel rahat oluyor.3.5'lik Iphone'dan sonra heleki.

iphone zaten bana göre en gereksiz telefon,ama note güzel bi kaç gün kullanma şansım oldu bakalim güzel gelişmeler olacak umarım.
 
Tepkiler: kullanıcıadları
iphone zaten bana göre en gereksiz telefon,ama note güzel bi kaç gün kullanma şansım oldu bakalim güzel gelişmeler olacak umarım.

İnşallah.Şöyle koccoman ekranlı ve bu konsepteki gibi yandan fiziksel klavyeli bir model cidden mükemmel ötesi olur ama tepe cihazında klavye beklemiyorum açıkçası
 


İnşallah.Şöyle koccoman ekranlı ve bu konsepteki gibi yandan fiziksel klavyeli bir model cidden mükemmel ötesi olur ama tepe cihazında klavye beklemiyorum açıkçası

o konuyu bilemm ama mevcut lumia serisine eski usul 3*4 klavye olsa bence daha guzel olurdu ufacik tuşlarla yazmak ölüm benm için hele yürürken...
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben lumia900 almadan once iphone ve n8 kullaniyordum. Lumia900u kutusundan ilk cikardigimda oyle buyuk geldi ki korktum bunu cebimde nasil taşiycam diye ama şimdi n8i sattim iphonela lumia900 kullaniyorum ve iphone'u sadece birisi arayinca cebimden cikariyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...