Nokia Lumia Note :D

Bizim sistemide kullanıcan demi?
 
Tepkiler: ___kaptan___

Invoke

Üye
500 beğeniye satıyom kaptanOS'u =P
 
Tepkiler: ___kaptan___

Invoke

Üye
Neyse ya ben çıkacaktım, unutmuşum çıkmayı hadi eyvallah
 
Tepkiler: ___kaptan___

Invoke

Üye
üğpoıuytrewqasdfghjklşi,içömnbvcxz
 
Tepkiler: ___kaptan___

Invoke

Üye
hadi çıktım bu sefer cidden
 

SHS

Üye
 
Tepkiler: ___kaptan___