Nokia Lumia Note :D

SHS

Üye
Samsung Lumia S6C+
 
Tepkiler: ___kaptan___
androiosbian8 li olacak değil mi?
 
Tepkiler: ___kaptan___

SHS

Üye
iAndrWindOwSymbian olacakmış
 
Tepkiler: ___kaptan___

SHS

Üye
evet öyle olacak son anda değiştirdim iişletim sistemini ama çoklu işletim sistemi olarak geçiyor manyak bişey oldu beeee az kaldı sabredin

aynı anda GTA V oynarken Youtube'dan video izleyip telefonla pizza sipariş edip Whatsapp'dan mesaj yazabilecekmiyim hocam?
 
Tepkiler: ___kaptan___

Invoke

Üye
Bence işletim sistemi KaptanOS olsun
 
Tepkiler: ___kaptan___
Hadi artık çıksın şu smart phone
 
Tepkiler: ___kaptan___
    Konu Sahibi
Beyler aklıma yeni özellikler vs geldikçe eklediğimden yazıyı konuyu tamamlayamıyorum görseller vs hazırladığımdan biraz gecikiyo kusura bakmayın
 

Invoke

Üye
Beyler aklıma yeni özellikler vs geldikçe eklediğimden yazıyı konuyu tamamlayamıyorum görseller vs hazırladığımdan biraz gecikiyo kusura bakmayın

Yok canım, elma bile lansmanını erteledi sen de ertele D:
 
Tepkiler: ___kaptan___
    Konu Sahibi
Yok canım, elma bile lansmanını erteledi sen de ertele D:

DUYURU: Nokia Lumia Note yeni lansmanımız gecikecektir ama bugün içerisinde kayseri forum avm'de gerçekleşecektir millet kongre salonlarında fuarlarda lansman yapar ben avm'de yapıyom aga durumumuz yok ancak avm'ye yetiyo gücümüz
 
Tepkiler: Invoke