___kaptan___ Üye Konu Sahibi - SerkeŞ -' Alıntı: Samsung Lumia S6C+ Genişletmek için tıkla ... cihazı tamamladım sayılır biraz sonra yeni bir konu ile tanıtımını yapcam
- SerkeŞ -' Alıntı: Samsung Lumia S6C+ Genişletmek için tıkla ... cihazı tamamladım sayılır biraz sonra yeni bir konu ile tanıtımını yapcam
SHS Üye ___kaptan___' Alıntı: cihazı tamamladım sayılır biraz sonra yeni bir konu ile tanıtımını yapcam Genişletmek için tıkla ... merakla bekliyoruz, ismine C koydumki Cheap (ucuz) olsun
___kaptan___' Alıntı: cihazı tamamladım sayılır biraz sonra yeni bir konu ile tanıtımını yapcam Genişletmek için tıkla ... merakla bekliyoruz, ismine C koydumki Cheap (ucuz) olsun
___kaptan___ Üye Konu Sahibi İhtiyar007' Alıntı: androiosbian8 li olacak değil mi? Genişletmek için tıkla ... evet öyle olacak son anda değiştirdim iişletim sistemini ama çoklu işletim sistemi olarak geçiyor manyak bişey oldu beeee az kaldı sabredin
İhtiyar007' Alıntı: androiosbian8 li olacak değil mi? Genişletmek için tıkla ... evet öyle olacak son anda değiştirdim iişletim sistemini ama çoklu işletim sistemi olarak geçiyor manyak bişey oldu beeee az kaldı sabredin
SHS Üye ___kaptan___' Alıntı: evet öyle olacak son anda değiştirdim iişletim sistemini ama çoklu işletim sistemi olarak geçiyor manyak bişey oldu beeee az kaldı sabredin Genişletmek için tıkla ... aynı anda GTA V oynarken Youtube'dan video izleyip telefonla pizza sipariş edip Whatsapp'dan mesaj yazabilecekmiyim hocam?
___kaptan___' Alıntı: evet öyle olacak son anda değiştirdim iişletim sistemini ama çoklu işletim sistemi olarak geçiyor manyak bişey oldu beeee az kaldı sabredin Genişletmek için tıkla ... aynı anda GTA V oynarken Youtube'dan video izleyip telefonla pizza sipariş edip Whatsapp'dan mesaj yazabilecekmiyim hocam?
İhtiyar007 Üye ___kaptan___' Alıntı: evet öyle olacak son anda değiştirdim iişletim sistemini ama çoklu işletim sistemi olarak geçiyor manyak bişey oldu beeee az kaldı sabredin Genişletmek için tıkla ... Lansman Kayseri de mi olacak yoksa Çorum da mı?
___kaptan___' Alıntı: evet öyle olacak son anda değiştirdim iişletim sistemini ama çoklu işletim sistemi olarak geçiyor manyak bişey oldu beeee az kaldı sabredin Genişletmek için tıkla ... Lansman Kayseri de mi olacak yoksa Çorum da mı?
Invoke Üye İhtiyar007' Alıntı: Mantının içindeki eti deve eti olacak o zaman Genişletmek için tıkla ...
___kaptan___ Üye Konu Sahibi - SerkeŞ -' Alıntı: aynı anda GTA V oynarken Youtube'dan video izleyip telefonla pizza sipariş edip Whatsapp'dan mesaj yazabilecekmiyim hocam? Genişletmek için tıkla ... tabii ki vatandaşın işi görülsün diye hizmet veriyoz biz herşey mevcut
- SerkeŞ -' Alıntı: aynı anda GTA V oynarken Youtube'dan video izleyip telefonla pizza sipariş edip Whatsapp'dan mesaj yazabilecekmiyim hocam? Genişletmek için tıkla ... tabii ki vatandaşın işi görülsün diye hizmet veriyoz biz herşey mevcut
___kaptan___ Üye Konu Sahibi İhtiyar007' Alıntı: Lansman Kayseri de mi olacak yoksa Çorum da mı? Genişletmek için tıkla ... Kayseri'de olmasını düşünüyoruz
İhtiyar007' Alıntı: Lansman Kayseri de mi olacak yoksa Çorum da mı? Genişletmek için tıkla ... Kayseri'de olmasını düşünüyoruz
İhtiyar007 Üye -qarapapaq-' Alıntı: Bence işletim sistemi KaptanOS olsun Genişletmek için tıkla ... Telif hakkı var izin vermiyorum isim değişikliğine
-qarapapaq-' Alıntı: Bence işletim sistemi KaptanOS olsun Genişletmek için tıkla ... Telif hakkı var izin vermiyorum isim değişikliğine
___kaptan___ Üye Konu Sahibi -qarapapaq-' Alıntı: Bence işletim sistemi KaptanOS olsun Genişletmek için tıkla ... bak işte kafam karıştı
-qarapapaq-' Alıntı: Bence işletim sistemi KaptanOS olsun Genişletmek için tıkla ... bak işte kafam karıştı
Invoke Üye İhtiyar007' Alıntı: Telif hakkı var izin vermiyorum isim değişikliğine Genişletmek için tıkla ... Senin yazılımı kullanmıyorum ki, KaptanOS'u demin tamamladık, kaç yıllık projemiz
İhtiyar007' Alıntı: Telif hakkı var izin vermiyorum isim değişikliğine Genişletmek için tıkla ... Senin yazılımı kullanmıyorum ki, KaptanOS'u demin tamamladık, kaç yıllık projemiz
İhtiyar007 Üye -qarapapaq-' Alıntı: Senin yazılımı kullanmıyorum ki, KaptanOS'u demin tamamladık, kaç yıllık projemiz Genişletmek için tıkla ... İkisini birden kullanıcaz
-qarapapaq-' Alıntı: Senin yazılımı kullanmıyorum ki, KaptanOS'u demin tamamladık, kaç yıllık projemiz Genişletmek için tıkla ... İkisini birden kullanıcaz
Invoke Üye KaptanOS açık kaynak kaynak kodlu yeni bir sistem. Ayrıca dualbootta android yükleminize olanak tanır. İhtiyar007' Alıntı: İkisini birden kullanıcaz Genişletmek için tıkla ... Olmaz Hadi ben çıktım sımartfoncular siz takılın
KaptanOS açık kaynak kaynak kodlu yeni bir sistem. Ayrıca dualbootta android yükleminize olanak tanır. İhtiyar007' Alıntı: İkisini birden kullanıcaz Genişletmek için tıkla ... Olmaz Hadi ben çıktım sımartfoncular siz takılın
___kaptan___ Üye Konu Sahibi Beyler aklıma yeni özellikler vs geldikçe eklediğimden yazıyı konuyu tamamlayamıyorum görseller vs hazırladığımdan biraz gecikiyo kusura bakmayın
Beyler aklıma yeni özellikler vs geldikçe eklediğimden yazıyı konuyu tamamlayamıyorum görseller vs hazırladığımdan biraz gecikiyo kusura bakmayın
Invoke Üye ___kaptan___' Alıntı: Beyler aklıma yeni özellikler vs geldikçe eklediğimden yazıyı konuyu tamamlayamıyorum görseller vs hazırladığımdan biraz gecikiyo kusura bakmayın Genişletmek için tıkla ... Yok canım, elma bile lansmanını erteledi sen de ertele D:
___kaptan___' Alıntı: Beyler aklıma yeni özellikler vs geldikçe eklediğimden yazıyı konuyu tamamlayamıyorum görseller vs hazırladığımdan biraz gecikiyo kusura bakmayın Genişletmek için tıkla ... Yok canım, elma bile lansmanını erteledi sen de ertele D:
___kaptan___ Üye Konu Sahibi -qarapapaq-' Alıntı: Yok canım, elma bile lansmanını erteledi sen de ertele D: Genişletmek için tıkla ... DUYURU: Nokia Lumia Note yeni lansmanımız gecikecektir ama bugün içerisinde kayseri forum avm'de gerçekleşecektir millet kongre salonlarında fuarlarda lansman yapar ben avm'de yapıyom aga durumumuz yok ancak avm'ye yetiyo gücümüz
-qarapapaq-' Alıntı: Yok canım, elma bile lansmanını erteledi sen de ertele D: Genişletmek için tıkla ... DUYURU: Nokia Lumia Note yeni lansmanımız gecikecektir ama bugün içerisinde kayseri forum avm'de gerçekleşecektir millet kongre salonlarında fuarlarda lansman yapar ben avm'de yapıyom aga durumumuz yok ancak avm'ye yetiyo gücümüz