Haber Nokia Lumia 930 Almanya Üzerinde Ön Siparişte

Sponsorlu Bağlantılar

TurboCall

TurboCall

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 930 Almanya Üzerinde Ön Siparişte
Dün nokia lumia 630 haberini vermiştik bugün ise lumia 930 almanya için ön siparişe açılmış durumda.
Lumia 930 600 euro teslim tarihi belli değil.
TÜRKİYE tarihi belli değil ancak temmuz ağustos ayında bekleniyor.
 


Yağız Ryan

Yağız Ryan

Üye
1600 Civarı olur inş.
 
Yağız Ryan

Yağız Ryan

Üye
2015 Ocak başına kadar 1500 Olur tabikide :-)
 
Yağız Ryan

Yağız Ryan

Üye
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Lumia 930'un 2000 TL'nin altında geleceğine kesin gözüyle bakıyorum.
Öte yandan 1800 TL'den de aşağı olacağını sanmıyorum.

Yani 1800-2000 TL aralığında bir fiyat olacaktır diye düşünüyorum. :hmmm
 
TurboCall

TurboCall

Üye
    Konu Sahibi
Abi ona bakarsan 925 1500 TL ile geldi 1080 TL ye vatandamı ne vardı Ona ne demeli ? :)
yüksek fiyatlı yani 1900 gibi bir fiyattan çıkan cihazın bir anda 1500tl ye düşmesini beklemek saçmalık olur bence ::))
Lumia 930'un 2000 TL'nin altında geleceğine kesin gözüyle bakıyorum.
Öte yandan 1800 TL'den de aşağı olacağını sanmıyorum.

Yani 1800-2000 TL aralığında bir fiyat olacaktır diye düşünüyorum. :hmmm
yalnız vergi var onuda düşünmek lazım ::))
 
Yağız Ryan

Yağız Ryan

Üye
Lumia 930'un 2000 TL'nin altında geleceğine kesin gözüyle bakıyorum.
Öte yandan 1800 TL'den de aşağı olacağını sanmıyorum.

Yani 1800-2000 TL aralığında bir fiyat olacaktır diye düşünüyorum. :hmmm
Senin dediğin sadece bir tahmin Mesela Belkide gerçeği Teğet geçen bir tahmin diye bakabiliriz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: TurboCall
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
yalnız vergi var onuda düşünmek lazım ::))

Nokia'nın da bu noktada devreye girmesi gerekiyor zaten.
Şu koşullarda 2000 TL'nin üzerinde bir fiyat çekmesi bekledikleri sonucu vermez diye düşünüyorum.

Aslında Nokia yarışa geç katılmasının ceremesini çekiyor da diyebiliriz.

Samsung erken sürdüğü ve piyasaya kabul ettirdiği Galaxy serisi ile iyi fiyat üzerinden piyasanın kaymağını yedi.
Nokia geç kaldığı için, piyasada yüksek fiyat düzeylerini kaldırabilecek potansiyel kalmadı.

Hani nasıl söylenir, piyasa doyuma ulaştıktan sonra Lumia serisini getirmeye başladı.
Süngerin emiş gücü azaldı.
Yüksek fiyat çekerse, piyasada kalan satış potansiyelini de diğer firmalara kaptırır.

Şu koşullarda ancak kabul görmüş seriler -yüksek fiyatına rağmen- iyi satış yapabilirler.
 
  • Beğen
Tepkiler: GodMode
TurboCall

TurboCall

Üye
    Konu Sahibi
Nokia'nın da bu noktada devreye girmesi gerekiyor zaten.
Şu koşullarda 2000 TL'nin üzerinde bir fiyat çekmesi bekledikleri sonucu vermez diye düşünüyorum.

Aslında Nokia yarışa geç katılmasının ceremesini çekiyor da diyebiliriz.

Samsung erken sürdüğü ve piyasaya kabul ettirdiği Galaxy serisi ile iyi fiyat üzerinden piyasanın kaymağını yedi.
Nokia geç kaldığı için, piyasada yüksek fiyat düzeylerini kaldırabilecek potansiyel kalmadı.

Hani nasıl söylenir, piyasa doyuma ulaştıktan sonra Lumia serisini getirmeye başladı.
Süngerin emiş gücü azaldı.
Yüksek fiyat çekerse, piyasada kalan satış potansiyelini de diğer firmalara kaptırır.

Şu koşullarda ancak kabul görmüş seriler -yüksek fiyatına rağmen- iyi satış yapabilirler.
Mantıklı olarak düşünürsek sizin söylediğinize kesinlikle uyması lazım, ancak nokia lumia 1520 şuanda 2200tl civarından satılıyor, cihaz temmuz ayına kadar gelir dersek 2000tl ye satışa sunulcak olsa iphone 2000+749 vergi koyuyor düşünürsek 2000tl bile hayal gibi bekleyip göreceğiz, lumia 1520 ile çözünürlük batarya ve ekran olarak çok fark yok zaten..
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
nokia nın en büyük sorunu cihaz tanıtımı ile piyasaya çıkışı arasındaki zamanın uzun olması, diğer firmalar tanıtımdan bir hafta sonra global satışa başlarken nokia aylar sonra o da bir kaç ülkeye ön siparişe veriyor, cihaz çıkana kadar teknolojisi eskiyor neredeyse.
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
ÖEY

ÖEY

Üye
Glance screen özelliğinin olmaması ve fiyatın büyük ihtimalle 1700tlden aşağı olmayacak olması sebebiyle çok satacağını sanmıyorum. Misal ben özellikle ilk söylediğim şey yüzünden vazgeçtim.
 
  • Beğen
Tepkiler: sahte_suhte ve enessrsy
TurboCall

TurboCall

Üye
    Konu Sahibi
Glance screen özelliğinin olmaması ve fiyatın büyük ihtimalle 1700tlden aşağı olmayacak olması sebebiyle çok satacağını sanmıyorum. Misal ben özellikle ilk söylediğim şey yüzünden vazgeçtim.
glance screen pek gerekli bir özellik değil aslında ama ????
 
TurboCall

TurboCall

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 1520 Avrupada yine Almanyada 800€'dan ön siparişe çıkmış ülkemize ise 2200'den girmişti. Almanya fiyatında 200€ azalma varsa bize de yansır diye düşünüyorum.

Ayrıca haber biraz eski yeni çıkmadı yani.

Lumia 630 İtalya’da, Lumia 930 Almanya’da Resmi Ön Siparişe Sunuldu - MaxiCep
portalda paylaştığınız için takip etmiyorum, portal çok kasıyor nedense, en iyisi forum şöyle bir kategori konsa mesela xxxx forumda portaldaki teknoloji haberleri forumda teknoloji haberleri diye paylaşılıyor gözden kaçmaz yani
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Portal kasıyor mu:blink: Responsive yapı bir portal kalmaz ki. Tamamen Mobile uyumlu bizim portalımız.
 


Üst Alt