AKATLI
Üye
Nokia ile samsung arasındaki farklar
bakın arkadaşlar nokia ve samsung arasındaki farkları aşağıda sıralıyorum sizde kendi düşünlerinizi yazarsınız
NOKİA
1- yaptığı telefonlar ankesörlü telefon gibi çok hantaldır ve çoğu kalındır
2-telefon kalitelidir ve kolay kolay bozulmaz
3-kamerası samsung a göre daha düşüktür
4-nokia nın fiyatları daha pahalıdır
5-her türlü yazılımı destekler
SAMSUNG
1- telefonlar şık görünümlü ve çoğu incedir göze hitap eder
2-çok narindir ve çabuk hasar alır çabuk bozulur
3-kamerası nokia ya göre daha kalitelidir
4-samsungun fiyatları daha uygundur
5-oyun,program vb yazılımlar için uygun değildir
1- telefonlar şık görünümlü ve çoğu incedir göze hitap eder
2-çok narindir ve çabuk hasar alır çabuk bozulur
3-kamerası nokia ya göre daha kalitelidir
4-samsungun fiyatları daha uygundur
5-oyun,program vb yazılımlar için uygun değildir
NOKİA
1- yaptığı telefonlar ankesörlü telefon gibi çok hantaldır ve çoğu kalındır
2-telefon kalitelidir ve kolay kolay bozulmaz
3-kamerası samsung a göre daha düşüktür
4-nokia nın fiyatları daha pahalıdır
5-her türlü yazılımı destekler
yani 2 telefon arasındada + ve - ler var bu özellikleri düşünün ve öle almaya karar verin
muthiş ya ankesörlü telefon olayı 

