Nokia ile samsung arasındaki farklar

Sponsorlu Bağlantılar

sizce hangisi ?

  • NOKİA

    Kullanılan: 55 90.2%
  • SAMSUNG

    Kullanılan: 6 9.8%

  • Kullanılan toplam oy
    61
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
Nokia ile samsung arasındaki farklar
bakın arkadaşlar nokia ve samsung arasındaki farkları aşağıda sıralıyorum sizde kendi düşünlerinizi yazarsınız


SAMSUNG
1- telefonlar şık görünümlü ve çoğu incedir göze hitap eder
2-çok narindir ve çabuk hasar alır çabuk bozulur
3-kamerası nokia ya göre daha kalitelidir
4-samsungun fiyatları daha uygundur
5-oyun,program vb yazılımlar için uygun değildir​

NOKİA
1- yaptığı telefonlar ankesörlü telefon gibi çok hantaldır ve çoğu kalındır
2-telefon kalitelidir ve kolay kolay bozulmaz
3-kamerası samsung a göre daha düşüktür
4-nokia nın fiyatları daha pahalıdır
5-her türlü yazılımı destekler


yani 2 telefon arasındada + ve - ler var bu özellikleri düşünün ve öle almaya karar verin :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: tekno boy, S'nek Valesi, gamısın ve 2 diğerleri


blackwhite_52

blackwhite_52

Üye
hehehe????? bu güzeldi
 
kadironaldo

kadironaldo

Üye
Nokia Meraklı olanların telefonu...
Samsung daha çok işadamı zengin olanların tercihi....:oke:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Nokia daha iyi bence
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
Nokia Meraklı olanların telefonu...
Samsung daha çok işadamı zengin olanların tercihi....:oke:
NOKİA
1- yaptığı telefonlar ankesörlü telefon gibi çok hantaldır ve çoğu kalındır

Rep kardeşim ikinizede :ehe muthiş ya ankesörlü telefon olayı :ehe

Bu arada samsungların bazı modelleride kaplumbayı aratmıyor
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
NOKİA
1- yaptığı telefonlar ankesörlü telefon gibi çok hantaldır ve çoğu kalındır

Rep kardeşim ikinizede :ehe muthiş ya ankesörlü telefon olayı :ehe

Bu arada samsungların bazı modelleride kaplumbayı aratmıyor


ewt aslında samsung unda bazı modelleri iğrenç :ehe
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
nokia dünyanın en iyi cep telefonudur.bence diğer ceplerle kıyaslanamaz bile.ayrıca zengin telefonu nokiadır fiyatlara iyi bakın :)
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
hayır arkadaş zengin telefonu derken fiyatını kastedmiyodu mesela N73 Bi çok samsung modelinden pahalı ama çoluk çoğun elinde bile var ama samsung un daha böle gösterişi var daha çok zengin havası veriyo hani kapaklı ya açıp kapatıyosun :oke:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Nokia her zaman en iyi olmuştur bence..samsung da fena değil güzel telefonlar çıkarıyor ama Nokia'ya yaklaşamaz bile..
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
sana göre nokia ama bazı kişiler görünüme önem verdiği için samsungu tercih ediyo ama nokia nın şu son zamanlarda çıkardığı telefonların gösterişi artık samsung u da geçmeye başladı :)
 

ısland

Üye
ankettede görüldüğü gibi nokıa:ehe:

ayrıca samsung kamerası o kadar iideğil
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
ankettede görüldüğü gibi nokıa:ehe:

ayrıca samsung kamerası o kadar iideğil


bak ben nokiacı olmama rağmen bunu kabul ediyorum arkadaşlar sizde kabul edin samsungların kamerası nokia ya göre biraz daha ii :oke:
 
EsEsLi26es

EsEsLi26es

Üye
bende nokia diyorum bir dönem kamera yönünden samsung daha iyiydi ancak nokia carlz s. lens kullanmaya başladığından beri fark yaratıyor diye düşünüyorum.

Ayrıca 8800 gibi sadece kalite ve gösteriş için yapılmış modelleride unutmamak lazım efsaneler hep 88xx serisinden çıkmış iş adamlarının elinden düşmememiştir.


Samsungunda hakkını verelim kızaklı telefonlarda hakkaten ilk düşünülen marka oldu :)
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
bende nokia diyorum bir dönem kamera yönünden samsung daha iyiydi ancak nokia carlz s. lens kullanmaya başladığından beri fark yaratıyor diye düşünüyorum.

Ayrıca 8800 gibi sadece kalite ve gösteriş için yapılmış modelleride unutmamak lazım efsaneler hep 88xx serisinden çıkmış iş adamlarının elinden düşmememiştir.


Samsungunda hakkını verelim kızaklı telefonlarda hakkaten ilk düşünülen marka oldu :)


zaten 8800 ın kalitesi ve gösterişi tartışılamaz onun o açıldığında çat ediyo ya şarşör sesi gibi bayılıyorum ona çok harika telefon ama işte o da sadece dış görünüş özellik yok ama olsun karizması yeter :D
 
EsEsLi26es

EsEsLi26es

Üye
hakkaten sesi yetiyor yahu başka detaya gerek kalmıyor :D
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
ewt şuan ankette nokia işi götürüyo yokmu samsung u savunucak bi babayiğit :D
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
ewt bu söylediklerim hakkında yorumlarınızı bekliom
 
BktsBcr

BktsBcr

Üye
alınca kaliteliyi alıcan.. (Nokia:oke:)
 
pomax

pomax

Üye
samsungun kameraları kadar berbat kamere görmedim kamere açıkan telefonu elinizde sağ sola çevirin görün donmaların nokia nını 3,2 kamerası samsung 5 mp sine 1000 basar...
 
AKATLI

AKATLI

Üye
    Konu Sahibi
bak ben nokia cıyım ama bana sorarsan samsungun kameraları daha kaliteli
 


Üst Alt