doruk944
Üye
Nokia ile görüsmem
Cumartesi günü Nokia'nın sitesinde şikaye formunu doldurmuştum. Bugün sınav çıkışı telefonum çaldı 0212'li numarayı görüne şaşırdım. Neyse arayan kişi bir bayandı adının Dilara olduğunu söyledi ve Nokia Müşteri hizmetlerinden olduğunu söyledi. Kendisine hepimizin yaşadığı oyun çıkmaması sorunundan şikayet ettim. Bana Oyunların çıkmasıyla hiç bir alakaları olmadığını ve firmaların satmak için kendi isteklerine göre çıkardığından bahsetti. Bende kendine Appel'ın oyun firimalarıyla anlaşmalı olduğundan söz ettim ve böyle bir anlaşma yapıp yapmıcaklarını sordum ama karşı taraftan bir cevap alamadım bende bayan olduğu için karşımdaki görevli direk diğer sorunuma geçtim. Telefonuma bazen arama geldiğinde kendi telefonumun kitlendiğinden ve görüşme ekranını kapatamadığımdan şikayet ettim aldığım cevap sistem güncellemesi yapın oldu bende telefonumda son güncelleme 1.2nin yüklü olduğunu söledim . Bana teknik servise götürün dedi. Bende KKTC'de kaldığımdan bahsettim ve aldığım cevap oraya biz bakmıyoruz rum tarafındaki yetkili Nokia Storelara gitmemi söyledi bende bu yazılımsal ve oyun sorunu geçmsse Nokia telefonumu satıp yeni çıkcak olan Iphone 5i alcağımı söyledim ve birdaha Nokia kullanmıyıcağımı söyledim aldığım cevap ilgileneceğiz oldu.
Bir daha Nokia alırsam 2 olsun bu sorun çözülmesse.
Bir daha Nokia alırsam 2 olsun bu sorun çözülmesse.