Nokia Gelecekte Mucize Malzemeyi Kullanabilir!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Türe

Türe

Üye


Ha onu söyleyecektim bende. Oda market kapsamına girmez mi?


- - - Eklendi - - -



Tamam o zaman ben "L920'nin I5'ten eksiği uygulamadır" deyince alınıp, mırın kırın edilmemeli. Bu da benim öznel düşüncem çünkü. :)


:ah Bir dediğin ötekini tutmuyor malesef.
 
Türe

Türe

Üye
Ezgi ya cidden saçmalıyosun :hmmm Bana diyosun ki neden göster , gösteriyorum yok onlar öznel benim dediğim de öznel alınmayın filan ? :ah
 
man20

man20

Üye
Ezgi ya cidden saçmalıyosun :hmmm Bana diyosun ki neden göster , gösteriyorum yok onlar öznel benim dediğim de öznel alınmayın filan ? :ah

tatlım bi kelime eksik sölesen nolur. Nerde kaldı centilmenlik :/
 
Kerim.

Kerim.

Üye


Bana açıklayacak mecaliniz yok ise hiç zahmet edipde "beyin fırtınasına" girmeyin benimle. Çocuk yok karşınızda.
Sana aynisini ture'de dedi.bende diyeyim.bi sey soruyosun.cevabini veriyoruz sonra bi bahane bulup kabul etmiyosun.senin icin lumia herseyden ustun ama boyle degil kabul et sunu artik
 
pRime.

pRime.

Üye


Bana açıklayacak mecaliniz yok ise hiç zahmet edipde "beyin fırtınasına" girmeyin benimle. Çocuk yok karşınızda.
sana açıklayacak mecalim var. olduğunu da biliyorsun istersen başlamayalım yine. sadece uzun uzun anlatarak vaktimi harcamak istemiyorum. aslında yanlış söylemişim. jailbreak deseymişim daha iyi olurmuş.
 
MrTech

MrTech

Üye
:polis: noluyo burda
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Sana aynisini ture'de dedi.bende diyeyim.bi sey soruyosun.cevabini veriyoruz sonra bi bahane bulup kabul etmiyosun.senin icin lumia herseyden ustun ama boyle degil kabul et sunu artik

Bak bahane değil benimkisi Ben : L920'nin, Iphone'dan tek eksiği uygulamadır diyince, 3 kişi çeşitli smileyler kullanarak bu sözün kendileri bakımından yanlış olduğunu belirtti bende "bana diğer üstünlüklerini açıklayın" dedim. Tuttunuz bana incelik, tasarım felan dediniz. Bunu kim olsa kabul etmez çünkü kişiseldir, özneldir. Bana nesnel bir şey sunun ki herkesçe doğru olduğu kabul edilsin. Öznel şeyler üstünlük bildirmez dikkatinizi çekerim. Bir telefon ince diye bazıları tarafından sevilir bazıları tarafından sevilmez. Ama hızlı diye herkesçe sevilir. İncelik felan öznel, hız ise kanıtlamış nesneldir. Yanlış anlaşıldıysam özür dilerim ancak anlatmak istediğim bu idi.


- - - Eklendi - - -


sana açıklayacak mecalim var. olduğunu da biliyorsun istersen başlamayalım yine. sadece uzun uzun anlatarak vaktimi harcamak istemiyorum. aslında yanlış söylemişim. jailbreak deseymişim daha iyi olurmuş.

Anladım bu konuda haklısınız. Ama sanırım bu haklılığınız wp'nin kırılmasına dek sürecek yanılıyor muyum? :)
 
Türe

Türe

Üye


Bak bahane değil benimkisi Ben : L920'nin, Iphone'dan tek eksiği uygulamadır diyince, 3 kişi çeşitli smileyler kullanarak bu sözün kendileri bakımından yanlış olduğunu belirtti bende "bana diğer üstünlüklerini açıklayın" dedim. Tuttunuz bana incelik, tasarım felan dediniz. Bunu kim olsa kabul etmez çünkü kişiseldir, özneldir. Bana nesnel bir şey sunun ki herkesçe doğru olduğu kabul edilsin. Öznel şeyler üstünlük bildirmez dikkatinizi çekerim. Bir telefon ince diye bazıları tarafından sevilir bazıları tarafından sevilmez. Ama hızlı diye herkesçe sevilir. İncelik felan öznel, hız ise kanıtlamış nesneldir. Yanlış anlaşıldıysam özür dilerim ancak anlatmak istediğim bu idi.


- - - Eklendi - - -



Anladım bu konuda haklısınız. Ama sanırım bu haklılığınız wp'nin kırılmasına dek sürecek yanılıyor muyum? :)

:hmmm Çözemeyeceğim nadir Fanboylardansın Ezgi kusura bakma cidden.
 
MrTech

MrTech

Üye
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt