Kerim.
Üye
Tamam o zaman ben "L920'nin I5'ten eksiği uygulamadır" deyince alınıp, mırın kırın edilmemeli. Bu da benim öznel düşüncem çünkü.![]()
Tek eksigi market degil çünkü
Tamam o zaman ben "L920'nin I5'ten eksiği uygulamadır" deyince alınıp, mırın kırın edilmemeli. Bu da benim öznel düşüncem çünkü.![]()
Ha onu söyleyecektim bende. Oda market kapsamına girmez mi?
- - - Eklendi - - -
Tamam o zaman ben "L920'nin I5'ten eksiği uygulamadır" deyince alınıp, mırın kırın edilmemeli. Bu da benim öznel düşüncem çünkü.![]()
Bir dediğin ötekini tutmuyor malesef. 
Bir dediğin ötekini tutmuyor malesef.

Bir dediğin ötekini tutmuyor malesef.
Ezgi ya cidden saçmalıyosunBana diyosun ki neden göster , gösteriyorum yok onlar öznel benim dediğim de öznel alınmayın filan ?
![]()
Ha onu söyleyecektim bende. Oda market kapsamına girmez mi?
tatlım bi kelime eksik sölesen nolur. Nerde kaldı centilmenlik :/

hayır girmez. cydia sadece bedavaya oyun indirmek için yapılmış bir şey değil.

Tek eksigi market degil çünkü
Açıkçası söyliyeyim cydia nedir onu bile sizin demenizle öğrendim. Biraz açarsanız sevinirim.
ya da kendin araştırabilirsin.
Sana aynisini ture'de dedi.bende diyeyim.bi sey soruyosun.cevabini veriyoruz sonra bi bahane bulup kabul etmiyosun.senin icin lumia herseyden ustun ama boyle degil kabul et sunu artik
Bana açıklayacak mecaliniz yok ise hiç zahmet edipde "beyin fırtınasına" girmeyin benimle. Çocuk yok karşınızda.
sana açıklayacak mecalim var. olduğunu da biliyorsun istersen başlamayalım yine. sadece uzun uzun anlatarak vaktimi harcamak istemiyorum. aslında yanlış söylemişim. jailbreak deseymişim daha iyi olurmuş.
Bana açıklayacak mecaliniz yok ise hiç zahmet edipde "beyin fırtınasına" girmeyin benimle. Çocuk yok karşınızda.
Sana aynisini ture'de dedi.bende diyeyim.bi sey soruyosun.cevabini veriyoruz sonra bi bahane bulup kabul etmiyosun.senin icin lumia herseyden ustun ama boyle degil kabul et sunu artik
sana açıklayacak mecalim var. olduğunu da biliyorsun istersen başlamayalım yine. sadece uzun uzun anlatarak vaktimi harcamak istemiyorum. aslında yanlış söylemişim. jailbreak deseymişim daha iyi olurmuş.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Bak bahane değil benimkisi Ben : L920'nin, Iphone'dan tek eksiği uygulamadır diyince, 3 kişi çeşitli smileyler kullanarak bu sözün kendileri bakımından yanlış olduğunu belirtti bende "bana diğer üstünlüklerini açıklayın" dedim. Tuttunuz bana incelik, tasarım felan dediniz. Bunu kim olsa kabul etmez çünkü kişiseldir, özneldir. Bana nesnel bir şey sunun ki herkesçe doğru olduğu kabul edilsin. Öznel şeyler üstünlük bildirmez dikkatinizi çekerim. Bir telefon ince diye bazıları tarafından sevilir bazıları tarafından sevilmez. Ama hızlı diye herkesçe sevilir. İncelik felan öznel, hız ise kanıtlamış nesneldir. Yanlış anlaşıldıysam özür dilerim ancak anlatmak istediğim bu idi.
- - - Eklendi - - -
Anladım bu konuda haklısınız. Ama sanırım bu haklılığınız wp'nin kırılmasına dek sürecek yanılıyor muyum?![]()
Çözemeyeceğim nadir Fanboylardansın Ezgi kusura bakma cidden.
Çözemeyeceğim nadir Fanboylardansın Ezgi kusura bakma cidden.
Çözemeyeceğim nadir Fanboylardansın Ezgi kusura bakma cidden.

Kendi çapında yüz süleyman. Ben izah ettiğim halde anlamamakta ısrar ediyorsun.
Samfanboy seni![]()
![]()
Hadi sen söyle madem 920 nin nesi üstün 5 ten bekliyorum .
- - - Eklendi - - -
Samfanboy ?
