Nokia Evini Satıyor!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MrCommanDTr

Emekli Yönetici


 

doctorrr

Üye
ARM mimarisi özledik be reyiz
 

AHMED...

Üye
Nokia androide geçse nasıl olur sizce patlama olurmu Nokia cihazlarında
 

amcalu1

Üye
Parasızliktan satacağını sanmam başka bir yere taşınır
 

ANIL

Admin
Konu ile alakasız 36 mesaj sildim. Lütfen konu ile ilgili fikirlerinizi belirtin tartışma olmasın. İyi forumlar
 

Placebo-

Üye
Genel merkezi satmaz bence.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Genel merkezi satmaz bence.

satması çok da yanlış değil yani sonuçta şirkette bir çok eleman işten çıktı ve daha küçük bir bina yeterli olur.. Bakalım neler olacak ama haberin kaynağı pek sağlam değil zaten.
 

[ENGİN]

Üye
elop ile masaya oturduk çoktan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...