Nokia E72 Facebook Video İzleme Veya İndirme Yardımı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Rızaus

Rızaus

Üye
    Konu Sahibi
Nokia E72 Facebook Video İzleme Veya İndirme Yardımı ?
Kardeşlerim Sorunlara Baktım Hızlıca Ya Gözden Kaçırdım Yada Yok...
Telefon Adı : Nokia
Soyadı : E72 :)

-------Sorular------
1- Facebook Videoalarını İzlemek İstiyorum. İndirerek Veya İndirmeyerek Fark Etmez Bu Konuda Yardımınızı Bekliyorum.
2- Telefonun Web Browser'i Çoğu Zaman Hata Veriyor. Neden Kaynaklanıyor Olabilir?
3- Opera 10'da Nete Bağlandığımda Uzak Sunucuya Bağlanılamadı Hatası Alıyorum Devamlı.. Nete Giriş Kaynağım Wireless Lan Şeçeneğinden Evimdeki Netten Bağlanıyorum Kısacası. Sorun Hakkında Ki Düşüncelerinizi Bekliyorum.

Biraz Uzun Oldu Kardeşlerim İstediğiniz Sorudan Başlayabilirsiniz. Sınav Süreniz Sınırsız :)
 


BANLI

BANLI

Üye
dostum opera 10 da uzak sunucu hatası alıyorum o yüzden google da birşey arayacağın zaman internet adresi yerine yazıp google un adresine gidersen o zaman hata vermiyor facebooktan video izlemek içinde opera 5.1 i indir videonun resminin üzerine tıkla gelen sayfada videonun resmine tekrar tıkla kullanıcı verilerinin okunmasına izin verilsin mi diye soru çıkacak hayır de tekrar aynı soru çıkacak tekrar hayır de ondan sonra video yu indirme bağlantısı açılacak ordan video yu telefonuna indirebilirsin realplayer açmazsa core player i kullan kolay gelsin
 
Rızaus

Rızaus

Üye
    Konu Sahibi
dostum opera 10 da uzak sunucu hatası alıyorum o yüzden google da birşey arayacağın zaman internet adresi yerine yazıp google un adresine gidersen o zaman hata vermiyor facebooktan video izlemek içinde opera 5.1 i indir videonun resminin üzerine tıkla gelen sayfada videonun resmine tekrar tıkla kullanıcı verilerinin okunmasına izin verilsin mi diye soru çıkacak hayır de tekrar aynı soru çıkacak tekrar hayır de ondan sonra video yu indirme bağlantısı açılacak ordan video yu telefonuna indirebilirsin realplayer açmazsa core player i kullan kolay gelsin

Eyvallah Kardeşim İlgin İçin...

Fakat Operanın O Sürümğne Dönemem Opera 10 Var...

Yine Sitede Tesadüfen Gezerken Rastladım...

Dokunmatik Siteyi Tıklayıp İndirebiliyorsun....
 

blbl3

Üye
Opera 10 da m.facebook a gir yanı tum sıte yapıyoruz ya onu yapma dokunmatık stıde kalsın sonra vıdeo nun yazısının ustune tıkla acılan sayfada bır daha tıkla ındır bukadar basıt
 
ibrother

ibrother

Üye
bolt browser 2.5 facebook videolarını açıyor ama indiremiyor istersen bi dene
 

0619

Üye
operayı yükledim ama facebookda videonun resmi gözükmüyor bende indiremiyorum videoyu yardım edermisin
 

fifty_54

Üye
s.a

----------Eklendi @ 21:38:49 ---------- Yazıldı @ 21:34:03 ----------

kardeş nokia e72de artık flashplayer beta ile youtube izlenmiyo yeni sürüm indirmeye çalışıncada aygıt desteklemiyor diyor youtubedenmi kaynaklanıyor acaba e72 için en güncel flashplayer veya alternatifini nerden buluruz. şimdiden teşekkürler...
 

halloween25

Üye
slm bende e72 youtube vlideo acmıyo önceden açıyodu galiba sorun youtube de hatta ben servise götürüp enson yazılımı yüklettim nafile
 

fifty_54

Üye
ya servisi boş ver yazılım nokia sw güncellemedende indirilip yükleniyo bedava netn varsa işe yarıyo :)) ama youtube izlemek için google urunleri nokia için tasarlanmamış daha farklı guncel surumler var yardımcı program arıyorum bulamadım daha 1hafta onceye dek izleniyodu eski surumler hemen out ediliyo o zamn yenisini uyarlayın nokia kullanmak suç oldu artk i pad yada android almak lazım ayar oldum bu işe
 
  • Beğen
Tepkiler: theemnt

muzo_0042

Üye
kesinlikle youtubede sorun var, rahat ol:)
 
  • Beğen
Tepkiler: theemnt
bygokhan

bygokhan

Üye
m.youtube.com dan gir
 
az.bekle.hayat

az.bekle.hayat

Üye
ya servisi boş ver yazılım nokia sw güncellemedende indirilip yükleniyo bedava netn varsa işe yarıyo :)) ama youtube izlemek için google urunleri nokia için tasarlanmamış daha farklı guncel surumler var yardımcı program arıyorum bulamadım daha 1hafta onceye dek izleniyodu eski surumler hemen out ediliyo o zamn yenisini uyarlayın nokia kullanmak suç oldu artk i pad yada android almak lazım ayar oldum bu işe

valla ben her gün izliyorum youtube videolarını youtube player den
 


Üst Alt