tahakilic
Üye
Nokia E71 yardıma ihtiyacım war. Gps, wlan, kısayollar ws.
Selam tum maxiCEP kullanan arkadaşlar. ben yaklaşık iki yıldır bir başka cep forumuna sitesine uyeyım fakat onda artık her üyenin konu açamaması gibi saçma bi kural geldiği için buraya geçtim ve artık bende sizinleyim.
Sorunum şu:
Telefonuma tanıttığım wlan erişim noktalarını sonradan silemiyorum, gps özelliğini kullanamıyorum ve birden fazla seçeneği işaretlemenin kısayolunu daha önce bir arkadaşta görmüştüm fakat şuan bi türlü o tuş kombinasyonlarını bulamıyorum. bana yardım edecek bi arkadaş bu sitede mutlaka wardır. şimdiden tum yardım ve destekleriniz için çok teşekkür ederim
Sorunum şu:
Telefonuma tanıttığım wlan erişim noktalarını sonradan silemiyorum, gps özelliğini kullanamıyorum ve birden fazla seçeneği işaretlemenin kısayolunu daha önce bir arkadaşta görmüştüm fakat şuan bi türlü o tuş kombinasyonlarını bulamıyorum. bana yardım edecek bi arkadaş bu sitede mutlaka wardır. şimdiden tum yardım ve destekleriniz için çok teşekkür ederim
