gokcan93
Üye
Nokia E63 Kameraya Giriş Çok Yavaş,Yardım
Arkadaşlar öncelikle merhaba.Üç gün önce teknosadan nokia e63 aldım.Telefon gayet güzel ama bir sorunum var.Kamerayı açaraken çok yavaş,aynı telefondan kuzenimde de var onunkinde 3 saniyede giriyorken benimkinde 5 saniyede giriyor.sizce sorun nedir,ne yapabilirm yardımlarınızı bekliyorum...saygılar
