nokia E63 için twitter uygulaması aranıyor

Sponsorlu Bağlantılar

xeromania

xeromania

Üye
    Konu Sahibi
nokia E63 için twitter uygulaması aranıyor
arkadaşlar telefonu aldığımdan beri snaptu yu kullanıyorum fakat direkt olarak twittera girebilceğim bir uygulama varsa link alabilirm
 


BrainFree

BrainFree

Üye
Kardeş aslında birkaç tane biliyordum ama 1 tanesi aklımda. çok kanslısın bende de E63 var işini görür mü bilemiyorum ama ben linki vereyim :

2. Seçenk

Olmadı dersen...
Twitter
m.getjar.com/mobile/16670/twitter-for-symbian/?ref=0&lvt=1318259124&sid=2bsg0005qwx6do0s&c=2zmvvuz35tb0mbx312&lang=en&udvs=symbian
m.getjar.com/mobile/50731/smslive-with-twitter-for-symbian/?ref=0&lvt=1318259124&sid=2bsg0005qwx6do0s&c=2zmvvuz35tb0mbx311&lang=en&udvs=symbian
Oldu mu kardeş :)

----------Eklendi @ 18:08:36 ---------- Yazıldı @ 18:07:29 ----------

son link yanlış olmuş çok ö.d.
Smslive for twitter
m.getjar.com/mobile/50731/smslive-with-twitter-for-symbian/?ref=0&lvt=1318259124&sid=2bsg0005qwx6do0s&c=2zmvvuz35tb0mbx311&lang=en&udvs=symbian
 
xeromania

xeromania

Üye
    Konu Sahibi
herhangi bir ücret talep etmiyolar dimi

----------Eklendi @ 18:18:42 ---------- Yazıldı @ 18:16:09 ----------

bu da bana uymadı ama yinede saol

----------Eklendi @ 18:20:35 ---------- Yazıldı @ 18:18:42 ----------

ben daha çok blackberry yada iphone dekiler gibi arıyodum
 
BrainFree

BrainFree

Üye
herhangi bir ücret talep etmiyolar dimi----------Eklendi @ 18:18:42 ---------- Yazıldı @ 18:16:09 ----------bu da bana uymadı ama yinede saol----------Eklendi @ 18:20:35 ---------- Yazıldı @ 18:18:42 ----------ben daha çok blackberry yada iphone dekiler gibi arıyodum
Sıkar o birde kardeş benin cepnet var kafam rahat içim rahat kota sorunum yok nimbuzz ebuddy alayına kullanıyorum zaten benim bilgisayarım yok benim bllgisayarım e63 telefonum :) bide symbian daha yüksek sürümlü olsa o dediğin olabilirdi. Twitter uygulamalarda felan da vip özelliklere girmediğin sürece operatör ücreti sadece.
 
xeromania

xeromania

Üye
    Konu Sahibi
aslında bende telefonu kullanıyorum ama forumu açarken pc yi kullanıyorum
acaba güncelleme yaparak sürüm artırımı olabilir mi
 
BrainFree

BrainFree

Üye
aslında bende telefonu kullanıyorum ama forumu açarken pc yi kullanıyorum acaba güncelleme yaparak sürüm artırımı olabilir mi
kardeş bugün sürüm çıkmış yeniliyorum nokia ovi suite 2 den.
 
xeromania

xeromania

Üye
    Konu Sahibi
oldu mu bi yenilik
 
xeromania

xeromania

Üye
    Konu Sahibi
147 gösterim alıp neden bi kişi cevap yazıyo
 
mstf_l

mstf_l

Üye
gravity var ama oda paralı 14 gun denemesi var
 
xeromania

xeromania

Üye
    Konu Sahibi
neyse ablamda c3-00 var onda topluluklar(communities) diye bi uygulama var onu arıyorum aslında ama bulamadım
 
BrainFree

BrainFree

Üye
neyse ablamda c3-00 var onda topluluklar(communities) diye bi uygulama var onu arıyorum aslında ama bulamadım
Hard Formatta Nokia Messaging E Posta Chat Lotus Traveler Mail gidiyo ama store.ovi.mobi den yüklenebiliyo sen de c3 için toplulukları inldirip e63 e yükle bakalım ya da e63 için chat uygulaması var o da güzel
 
xeromania

xeromania

Üye
    Konu Sahibi
bulamadım ovide
 
BrainFree

BrainFree

Üye
ben acayip kurcalamıştım oyle bulmuştum sen iyi bir bak lütfen telefon sitesinden bak ben de bakayım da bulursam hemen linki atarım buraya .
 
xeromania

xeromania

Üye
    Konu Sahibi
oviyi çok kurcaladım ne yazdıysam olmdı sen ne zaman indirdin
 
BrainFree

BrainFree

Üye
oviyi çok kurcaladım ne yazdıysam olmdı sen ne zaman indirdin

Ben galiba opera dan girmlştim. 1 ay önce.

----------Eklendi @ 00:47:39 ---------- Yazıldı @ 00:45:46 ----------

telefon modelimi seçmemiştim öyle dolanıyordum tesadüf uyg. Felan diyodu ben o zaman 2. Hard formatını atmıştım eposta felan yazıyordu işte Direk DOWNLOAD! Dedim :kro2:
 

nedensiz07

Üye
bende e63 kullanıyorum ve aylardır twıtter arıyorum nedense bulamadım ayrıca ovının kullanımı gercekten bayaa zor cok yavas ve agır calısıyo nokıa bu olayı halletmelı ayrıca bu chat dedıgınız prog bende vardı ama formattan sonra gıttı arkadaslar dahada bulamadım bılen varsa lınk atarsa sevınırım
 
BrainFree

BrainFree

Üye
Vallaha ben yükledlm setup hala duruyosa ikisinide atarım ( yanlız ikiside .jad diye hatırlıyorum.)
 

nedensiz07

Üye
Vallaha ben yükledlm setup hala duruyosa ikisinide atarım ( yanlız ikiside .jad diye hatırlıyorum.)

Jad olsun sorun degıl jadlar arıza cıkarmıyo yanı uyum sorunu zaten bu telefonu bırgun satarsam sırf ovı yuzunden satcam e6 alcaktım oda anna yanı 5 para ermez bır sıstem 800 tl ye telefon alıyosun flash 10 destegı yok bu nasıl ıs anlamıyorm. Ovıye gırıyosun arap sacı gıbı ne yazdıgın arama bulunuyo nede adam gıbı uygulama var sertıfıka desen ayrı bır zulum yanı telefonunda klawyesı olmasa gercekten alıncak cıhaz dııl ama neyse uzattım bıraz galıba.
 


Üst Alt