hkojima75
Üye
Nokia E51 şebeke sinyal sorunu
Merhaba arkadaşlar. Benim yeni alınmış 2. el bir nokia e51'im var. Şebeke sinyal gücü 0'a iniyor birkaç dakika sonra geri yükseliyor sonra geri 0'a iniyor geri yükseliyor bu şekilde devam ediyor... Bu sorunu düzeltmek için benim yapabileceğim herhangi bir şey var mıdır
yardımlarınızı bekliyorum...
yardımlarınızı bekliyorum...
