Nokia E51 şebeke sinyal sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hkojima75

Üye
    Konu Sahibi
Nokia E51 şebeke sinyal sorunu
Merhaba arkadaşlar. Benim yeni alınmış 2. el bir nokia e51'im var. Şebeke sinyal gücü 0'a iniyor birkaç dakika sonra geri yükseliyor sonra geri 0'a iniyor geri yükseliyor bu şekilde devam ediyor... Bu sorunu düzeltmek için benim yapabileceğim herhangi bir şey var mıdır
yardımlarınızı bekliyorum...
 


Burak

Üye
normalde kullandıgın operator bulundugun bolgede iyi cekıyor mu ?
 

josephbyrm

Üye
Aynı Sorun bendede var ama halen düzeltemedm
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Kullandığınız operatör Avea ise bu dalgalanma normaldir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt