nokia e50 de bluetoothtan alınan ses dosyaları sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cimbomaryum

Üye
    Konu Sahibi
nokia e50 de bluetoothtan alınan ses dosyaları sorunu
nokia e50 marka telefonum var yaklaşık 9 aydır kullanıyorum 3 ay kadar önce telefonuma video izleyebilmek için "core player" uygulamasını kurdum 5 gün öncesine kadar sorunsuz kullanıyordum
daha sonra bluetooth dan aldığım ses dosyalarını kaydetmek için açtığımda telefonun kendi müzik çalarında değil "core player" media oynatıcısında açmaya çalıştığını gördüm dolayısıyla müzikleri kaydedemez oldum telefonda birlikte aç gibi bir seçenek bulunmadığı için bu dosyaları telefonun müzik çalarına aktaramadım bu konuda düşüncelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum :hmmm
 


celibar

celibar

Üye
bu tip sorun bende de var.genellikle hack'li telefonlarda görülür.mp3'ler mesajlara kaydediliyor değilmi?evet. güzel.şimdi xplore'ı yükle.xplore'ye gir.4'e bas.mesajlar diye bir yer açılacak ve mesajlara kaydedilen mp3'ler gözükecek.taşımak veya kopyalamak istediğin mp3'un üzerine gelip seçenekten kopyala (1) veya taşı (2)'ya bas.geri de hangi sürücüde hangi klasöre taşımak veya kopyalamak istiyorsan seç.işlem bitmiştir.
 
rapman

rapman

Üye
birlikte aç seçeneği fexplorer,xplore gibi programlarda olur :oke:
 

cimbomaryum

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler sorunu çözdüm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt