cimbomaryum
Üye
nokia e50 de bluetoothtan alınan ses dosyaları sorunu
nokia e50 marka telefonum var yaklaşık 9 aydır kullanıyorum 3 ay kadar önce telefonuma video izleyebilmek için "core player" uygulamasını kurdum 5 gün öncesine kadar sorunsuz kullanıyordum
daha sonra bluetooth dan aldığım ses dosyalarını kaydetmek için açtığımda telefonun kendi müzik çalarında değil "core player" media oynatıcısında açmaya çalıştığını gördüm dolayısıyla müzikleri kaydedemez oldum telefonda birlikte aç gibi bir seçenek bulunmadığı için bu dosyaları telefonun müzik çalarına aktaramadım bu konuda düşüncelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum
daha sonra bluetooth dan aldığım ses dosyalarını kaydetmek için açtığımda telefonun kendi müzik çalarında değil "core player" media oynatıcısında açmaya çalıştığını gördüm dolayısıyla müzikleri kaydedemez oldum telefonda birlikte aç gibi bir seçenek bulunmadığı için bu dosyaları telefonun müzik çalarına aktaramadım bu konuda düşüncelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum


