sosyeteq
Üye
Nokia E 72 herzaman İnternete bağlı kalıyor
arkadaşlar 4 günlük E72 telefonum sürekli İnternete bağlanıyor ve bunu kapatamıyorum bağlantıyı kesiyorum ama 1 dakika geçmeden yine bağlanıyor bunu nasıl kapatabilirim acaba şimdidien hepinize çok teşekkürler
----------Eklendi @ 01:59:07 ---------- Yazıldı @ 00:24:22 ----------
yokmu arkadaş bir bilen fatura kabarıyor
----------Eklendi @ 01:59:07 ---------- Yazıldı @ 00:24:22 ----------
yokmu arkadaş bir bilen fatura kabarıyor
