Nokia E 72 herzaman İnternete bağlı kalıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sosyeteq

Üye
    Konu Sahibi
Nokia E 72 herzaman İnternete bağlı kalıyor
arkadaşlar 4 günlük E72 telefonum sürekli İnternete bağlanıyor ve bunu kapatamıyorum bağlantıyı kesiyorum ama 1 dakika geçmeden yine bağlanıyor bunu nasıl kapatabilirim acaba şimdidien hepinize çok teşekkürler

----------Eklendi @ 01:59:07 ---------- Yazıldı @ 00:24:22 ----------

yokmu arkadaş bir bilen fatura kabarıyor
 


Burak

Üye
ayarları sil. Yapılandırma ayarları.
 

sosyeteq

Üye
    Konu Sahibi
tabi buda bir çare ama bunun bir nedeni olmalı neden böyle yapıyor ve ayrıca gerektiğinde netti kullanabilmeliyim
 

Burak

Üye
şimdi şöle bişey var.
Eğer içinde, ne yüklü bilmiyorum ama bazı programlar sürekli nete ihtiyaç duyabiliyor. Bunun gibi bişey olabilir.
Ayrıca ayarlardan paket verı baglantısı bolumunden "gerektıgınde" secersenız bı cozum olur belkı sorununuza.
 

sosyeteq

Üye
    Konu Sahibi
paket veri den gerektiğinde yaptım sarun devam ediyor fring diye bir program yükledim sanırım onu yükleyince oldu galiba ama tam emin değilim bu program böyle bir şey yaparmı acaba
 

sosyeteq

Üye
    Konu Sahibi
yaf arkadaş bir bilen yokmu bu iş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt