Nokia City Lens 2.1 (LiveView) Belle Refresh FP1 FP2

  • 30 Mart 2013
  • 8645 Okunma
  • 41 Cevap

  1. Arkadaşlar Nokia City Lens in başlıkta belirttiğim sürümlerde çalışan versiyonudur. Program süresi geçmiş sertifika hatası vermektedir hack gerektirir.

    < Resmi açmak için tıklayın >

    Link1 :LİNK!
    Link2:MEDİAFİRE
     


    Yazan: bayon
    Son düzenleme: 30 Nisan 2014
  2. valla çalışıyor teşekkürler kardeşim
     
  3. Çok teşekkürler,N8 de sorunsuz çalıştı
     
  4. teşekkürler
     
  5. rica ederim
     
  6. harikaa bu programın üzerinde durulması lazım. Lumianın özelliği resmen bu. Nokia mağaza da göremedim yalnız oraya da upload edilirse iyi olur..
     
  7. aslında bunu yeni sürümlerden kaldıran Nokia. Lumiada ki bu özeliiği dikkat çekmek ve satmak için yaptığı bi yöntem
     
  8. arkadaşım yükledim welcome city lens gibisinden açılış ekranı geliyor ama başlamıyor bu arada telefonum hackli ama tam açılmadı kamera görüntüsü gelmiyor yani...sorunu anlamdım
     
  9. öncekini silip birde bunu yükle bakalım
    http://qfs.mobi/f471789
     
  10. her yeri gösterir mi yoksa sadece kayıtlı yerlermi çıkıyor ?
     
  11. teşekkürler süper oldu
     
  12. normal maps da çıkan yerlerin hepsi çıkması gerekiyo
     
  13. ​hackli c6-01 de sorunsuz çalıştı.teşekkürler
     
  14. farklı bir upload sitesine yükleme imkanın varmı burda download'a bastığımda hata veriyor :) konu için de :tşk:

    - - - Eklendi - - -

    telden indirebildim sorun yok sağol
     
  15. kusura bakma daha yeni görebildim geçte olsa alternatif ekledim :)
     
  16. Burdaki linkten her ikisinide indirip yükledim olmadı. Daha doğrusu yüklenemedi mesajı verdi. Bende internette aratıp N8FanClub.com_LiveView_2.1_nokia_city_lens_offline_signed.zip bu linkten indirdim. Zip dosyasının içinden online ve offline diye iki dosya çıkıyor. Offline yazanı yükledim oldu. Teşekkürler. Dosyayı buraya nasıl aktaracağımı bilmediğimden ekleyemedim. Ekleyebilen birisi yaparsa makbule geçer.
     
  17. zaten konudaki iki linkte online olanı alternatif olarak iki link var


    - - - Eklendi - - -

    ikisi arasındaki fark online bileşenleri internetten yüklüyor
     
  18. Online olanla internetten indirme yapamadı.
    Ayrıca program güzel ama kamerayla ilgisi yok. Sadece görsellik için kamerayı kullanmışlar. Gerçek kullandığı pusula. Genede çok beğendim.
     
  19. signed fakat süresi geçmiş sertifika hatası alıyorum yardm
     
Yüklüyor...
26/09/2018 - 11:40