Ekran rezistif verdiğin paraya değmez boşver. Bi tek klavyesi var geri kalanı boş o telefonun. X6 bile daha iyi ondan. Ama benim sana tavsiyem geleceğe dönük bir ürün seçmen. Model olarak birşey tavsiye edemicem şu an ama şu şartları ara. Yüksek İşlemci ve RAM kapasitesi, Grafik Hızlandırıcı, Yüksek Hafıza Boyutu, Kapasitif Ekran. Ses aramıyosun sanırım zaten C6'yı düşündüğüne göre standart bi ses oranı beklentisinde gibisin o yüzden onu maddeler arasına almadım.