Merhaba Arkadaşlar ...
Nokia' nın symbian işletim sistemi olan 5320 Xpress Music' le başladım bu telefon işine.Şu anda Nokia C6-00 Aldım Symbian V5 işletim sistemi var.Şimdi benim gibi bu işlerden anlamayan arkadaşlar da faydalanabilsin diye birkaç şey soracağım.
- Nokia C6-00 "V20.0.042" nasıl hackleyeceğim ? [Forumda paylaşılmış ancak biraz daha açık anlatılması lazım şahsen ben ve birkaç arkadaşım anlamadık]
- Normalde hepimiz telefonları güncelliyoruz.Cihazı hackledikten sonra güncelleyince, Örn: V30.0.042 olacak.Onun için de cihazı tekrar hacklememize gerek varmı ?
- Hack bize ne gibi ekstra faydalar sağlayabilir ?
- Unsigned uygulama,tema,oyun ları hackledikten sonra yükleyebilirmiyiz ?
Cevaplarını alabilirsem çok sevineceğim.Mutlaka bunları anlamayan benden başka arkadaşlar da vardır.Şimdiden teşekkürler ...
arkadaşım bende c6 kullanıyorum ve şuan kendi yaptığım modifiye hackli fw var telefonda
hackli yazılımı kullanmaya başladıktan sonra önceden bu telefonmuymuş bee
demeye başladım ve arkadaşımda da var c6 onunki orjinal yazılım karşılaştırdığımda yüzlerce fark çıkıyor ortaya
telefon sürümünü yükselttikten sonra eski sürüme dönemezsin ben şuan v20.0.043 kullanıyorum birkaç kez 42 atmazı denedim fakat telefon çöktü
hatta kvk ya getirdim onlarda çökertti telefonu ve istanbula göndercez dediler bende çökmüş teli iade alıp evde fw attım teknik servis bayağı bozuldu tabiki