Telefon Tavsiyesi Nokia C6-01 mi X6 mı ?

fahoberk

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C6-01 mi X6 mı ?
İyi gunler arkadaslar.
baslıkta belirtigim gibi.
c6-01 cok hosma gidiyor ancak sizlerinde gorusleırnı almak istiyoru .
c6-01 sornları varmıdr yazlımı nasldır kullanan arkdaslar warsa yorumlarnı bekliyorum .
 

pRime.

Üye
c6-01 her türlü. sorması bile komik.
 

Starsley

Her türlü c601
 
ama ondada otofokus yok c6-01 de bende ikisinin arasında kaldım x6 ya doğru yöneliyorum yavaş yavaş x6 16 gb
 

hoss

Üye
ikisinide alma galaxy ace , galaxy gio , p503 modelleri daha iyi tercihler olur
 
Tepkiler: cCc Maxcı cCc
İyi gunler arkadaslar.
baslıkta belirtigim gibi.
c6-01 cok hosma gidiyor ancak sizlerinde gorusleırnı almak istiyoru .
c6-01 sornları varmıdr yazlımı nasldır kullanan arkdaslar warsa yorumlarnı bekliyorum .

Elbette c6-01 çünkü kamera hız ram rom clearblack amoled Symbian^3 Anna(Yakında Symbian^3 Belle) 720 p Hd video....
İllaki hafızam olsun diyorsan biraz daha para ver c7 al.
 
bırak x6 yı kardeş ben kullandım şimdi n8 kullanıyorum sanada tavsiye ederim hem ikinci el temiz olanlar var piyasada ara bulursun ben ikinci el aldım x6 ile takas etmiştim
 

TeAmo42

Üye
kardeşim bir x6 kullanıcısıyım telefonumdan memnunum çok güzel ama c6 tabiki daha güzel,16 gb den bahsediyorsunuz ben daha 4-5 gb yi geçmedim yani gereksiz bir 4 gb hafıza kartı işini görür,kamera olarak yakın çekimde c6 dan iyi ama diğer özellikler konusunda c6 hem fiyat hem özellik olarak en uygunu gibi görünüyor,ama yinede şiddetle galaxy ace öneririm
 

adam x6 mı c6-01 mi diye soruyor sen ace den bahsediyorsun madem okadar çok seviyorsun samsungu sen kullan tavsiye edeceksen bu konu altında sadece nokia tavsiye edilir hem nokia başlığı olması sebebiyle hemde adamın nokia telefonları sormasından
 

yeauw

Üye
C6 01 )

----------Eklendi @ 00:26:48 ---------- Yazıldı @ 00:26:05 ----------

boşwer androit cileri nokıa sağlam işlemciye bakıp alırsın düşürürsün herşey gider XDDD
 
c6 01 eskide kaldı 603 al yepyeni 1 telefon 1 ghz+512 mb ram