nokia c6-01 mi iphone 3g 8 gb mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
xPaSHax

xPaSHax

Üye
    Konu Sahibi
nokia c6-01 mi iphone 3g 8 gb mi?
merhaba arkadaslar gecen gün nokia c6-01 sıfır telefon aldım yalnız bır arkadas kafa kafaya iphone 3G 8 gb ile takas onerdı sızce mantıklımı? takasta zarar edermıyım dusuncelerınızı alabılırmıyım kararsız kaldım.!!
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
takas etme. 3GS olsa olurdu ama bununla olmaz.
 
futbol123

futbol123

Üye
mantıksız iphone 3g nin işlemcisi ve gpu su düşük.+ eskidi artık apple desteği çekti en az 3gs ile takas etmelisin
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
o arkadaş seni kazıklamak istiyor
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
    Konu Sahibi
onerılerınız ıcın tesekkurler ıyısımı vazgeceyım bu sevdadan:)
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
alnınaa enayi yazarlar sora bekle belle gelince daha guzel olaxcaz
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
    Konu Sahibi
bekleyelim bakalım umarım belleye deger:)
 
Türe

Türe

Üye
Evet 3g yle takasa gırmene gerek yok elındekı cıhaz 3g den daha ıyı :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt