Nokia c6-01 Ekrandaki kesik şeritler

Sponsorlu Bağlantılar

Asipoyraz34

Asipoyraz34

Üye
    Konu Sahibi
Nokia c6-01 Ekrandaki kesik şeritler
Merhabalar, sony ericsson telefonumu satıp birçok özellik barındıran nokia " c6-01 " aldım
ancak ekranda beyaz zemin üzerinde farkedilen, kesik dikey birçok şerit var, birde konuşurken kulaklıktan ufak metalik tizler duyuluyor... herkezde varmı acaba kullanan veya bilgisi olanlar paylaşırlarsa bu konu hakkındaki tecrübelerini minnetar kalırım... şuan telefonda sorun olduğunu düşünüyorum... birde eklemek isterimki... telefonda ovi maps,vb birçok programı birlikte defalarca uzun süre kullanmama rağmen idda ettikleri gibi çok şükür ne reset nede donma sorunu ile karşılaştırm... herşey çok iyi...
 


nonamex

Üye
O dikey şeritlerin kapasitif ekran algılıyacıları olması lazım.
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Kapastif algılayıcı olma ihtimali yüksek ama birde ekran yenileme durumu ile alakalı olabilir bu sanırım.
Göz için saglıklı olan fps minimum 70 fps buda sadece monitörlerde var yani telefonlarda bu hız 30-40 arasında biryerde o yüzden gözlerin beyaz yüzeyde bunu algılayabilir yani elektriksel bir durum sorun degil bence her zaman karsılasmazsın.
Tizlik hakkında bir fikrim yok..
 
61semih

61semih

Üye
kapasıtıf ekran oldugu ıcındır belkı bılmıyorumda oyleyse butun kapasıtıf ekranlarda olması gerekmezmı bu.
 
Asipoyraz34

Asipoyraz34

Üye
    Konu Sahibi
Evet ilk önce bende kapasitif ekrandan olduğunu düşünmek istedim, ancak sonra neden diğer incelediğim kapasitiflerde yok dedim... ama tam olarak cbd kapasitif inceleme fırsatım olmadı... rahatsız edici bir durum gibi görüyorum, çok fazla dikkat çekmiyor ancak videolarda bile beyaz zemin üzerinde rahat farkedilip dikkat çekiyor.. ben şuan için takıntı yaptım olmaması gerekiyor diye düşünüyorum... ve bu sebepten ürünü iade etmekle etmemek arasında kaldım açıkçası... aslında çok güzel ekrana ve dokunmatiğe sahip.. kamerası ayrı bir güzellik... şeritler şuan takıntı haline geldi benim için..
 
61semih

61semih

Üye
Evet ilk önce bende kapasitif ekrandan olduğunu düşünmek istedim, ancak sonra neden diğer incelediğim kapasitiflerde yok dedim... ama tam olarak cbd kapasitif inceleme fırsatım olmadı... rahatsız edici bir durum gibi görüyorum, çok fazla dikkat çekmiyor ancak videolarda bile beyaz zemin üzerinde rahat farkedilip dikkat çekiyor.. ben şuan için takıntı yaptım olmaması gerekiyor diye düşünüyorum... ve bu sebepten ürünü iade etmekle etmemek arasında kaldım açıkçası... aslında çok güzel ekrana ve dokunmatiğe sahip.. kamerası ayrı bir güzellik... şeritler şuan takıntı haline geldi benim için..
bence normal degıl.urun arızalıı galıba yenısı ıle degısmesını ıste bence bosuna yenı cıhaz tamır gormesın.
can sıkıcı bır durum
 
pRime.

pRime.

Üye
Takıntı yapma dostum diğer dokunmatiklerde de var o şeritler :oke:
 
61semih

61semih

Üye
Takıntı yapma dostum diğer dokunmatiklerde de var o şeritler :oke:

şahsen bende yok sımdıye kadarkı kapasıtıf ekranlı ınceledıgım onlarca telefondada görmedim c6 ya ozgu bır sey olabılır
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Telefon o an yogun olarak çalısıyorsa ekranın fps hızı hissedilir düzeyde düsmüs olabilir gibime geliyor baska bisey olamaz bence.
Ama tepkime süresi yavaslar ise dokunmatik sorun çıkartırsa yada ekranda bozukluk seziyorsan servise vermende fayda var.
 
pRime.

pRime.

Üye
şahsen bende yok sımdıye kadarkı kapasıtıf ekranlı ınceledıgım onlarca telefondada görmedim c6 ya ozgu bır sey olabılır

N8 de de var ama sadece ekran beyazken belli oluyor hemen hemen her kapasitif dokunmatikte görülebilir. htc'nin bazı modellerinde bariz bellidir mesela. iphone veya ipod touch'ın ekranına ışık tutarsanız onlarda da benzerini görebilirsiniz ama şeritler daha sık. Abartılcak bişey değil. He eğer telefonun normal kullanımında da belli oluyorsa ozaman servise gözüksün derim.
 
__xXx__

__xXx__

Üye


N8 de de var ama sadece ekran beyazken belli oluyor hemen hemen her kapasitif dokunmatikte görülebilir. htc'nin bazı modellerinde bariz bellidir mesela. iphone veya ipod touch'ın ekranına ışık tutarsanız onlarda da benzerini görebilirsiniz ama şeritler daha sık. Abartılcak bişey değil. He eğer telefonun normal kullanımında da belli oluyorsa ozaman servise gözüksün derim.
aynen katılıyorum ama tizlik konusunda da cihazda sorun olduğunu düşünüyorum
 

berkcombil

Üye
İmkanın varsa yeni Rom atmayı ya da Rom güncellemeyi dene.Halen o ekran problemi devam ediyorsa aynı model başka telefonlarla da karşılaştır,eğer yalnız senin telefonuna özgü bir durumsa servis yolu gözüktyü demektir sana:hmmm
 
cardanadam

cardanadam

Üye


N8 de de var ama sadece ekran beyazken belli oluyor hemen hemen her kapasitif dokunmatikte görülebilir. htc'nin bazı modellerinde bariz bellidir mesela. iphone veya ipod touch'ın ekranına ışık tutarsanız onlarda da benzerini görebilirsiniz ama şeritler daha sık. Abartılcak bişey değil. He eğer telefonun normal kullanımında da belli oluyorsa ozaman servise gözüksün derim.

dostum galiba senin n8 de arzalı benim n8 de böyle bir şey yok bence en azından bu sitede nokia care çalışanları var onlarla veya müşteri hizmetleriyle görüşün
 
pRime.

pRime.

Üye


dostum galiba senin n8 de arzalı benim n8 de böyle bir şey yok bence en azından bu sitede nokia care çalışanları var onlarla veya müşteri hizmetleriyle görüşün
yok dostum beyaz ekranda dikkatli bakarsan belli oluyor öyle hemen bakınca görünen bişey değil. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: nonamex
__xXx__

__xXx__

Üye


dostum galiba senin n8 de arzalı benim n8 de böyle bir şey yok bence en azından bu sitede nokia care çalışanları var onlarla veya müşteri hizmetleriyle görüşün
kardeş c7 de de beyaz ekranda bende görebiliyorum benm cihazda mı hatalı
 
Asipoyraz34

Asipoyraz34

Üye
    Konu Sahibi
dokunmatik çok hassas, tepkime sürelerinde gecikme ile karşılaşmadım.. ekranda aynı sıra düzğün hatlarda çizğiler. beyaz yoğunluğu olan bölğelerde göze çarpıyor.. şahsen baya bi takıntı yaptım... :S
 
umut681

umut681

Üye
amoled ekranlarda görülüyor sanırım
 

nonamex

Üye
Başka C6-01 ile karşılaştırın farklılık varsa sorun var demektir.
 

Benzer Konular



Üst Alt