Telefon Tavsiyesi nokıa c5 mi ? yoksa 6700 slide mı ???

Sponsorlu Bağlantılar

crayz_frock

crayz_frock

Üye
    Konu Sahibi
tmm sağol :D

walla şuanda durum ya c5 yada 5800 xm giib duruyor bayramdan sorna inşallah iki teelfondan brini alıcammm ....
 


oyuncu_mustafa

Üye
arkadşlar ben c5 aldım ikiside aynı tel. fakat iki fark war 6700 s kızaklı bu 1. fark 2. ise c5 te gps war tek farkları bu bide c5 daha uzun qidio şarjı ama ikiside spr tel ikisdide tavsiyemdir tip olarak hanqisini beğenirseniz onu alın
 

mcht51

Üye
Bende nokıa 6700slayt su an da ben cepden opera miniden net kullanıyorum ve bu telefon yani süper kayağı falan çok iyi önerirm
 
AsCoRbAt

AsCoRbAt

Üye
6700 gzl tlfn dışı fln
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
6700 slide tabiki :)
 
bybilal

bybilal

Üye
6700
 
khaLpshZ

khaLpshZ

Üye
C5' i bende kullanıyorum tavsiye ederim güzel telefon.
 

selim6638

Üye
6700 mı kaldı yaaa geçti o eskide arkdaşlar
 
hoss

hoss

Üye
bu iki telefonda bes para etmez
 

okan.okn

Üye
kesinlikle c5 almalısın:bye2:
 
muhammetgumus

muhammetgumus

Üye
ikinci el fiyatı c5 250 tl 6700 300 tl hangisi diye kararsızım x3 220 tl hangisi
 
mertcb

mertcb

Üye
C5 :oke:
 


Üst Alt