Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Telefon Tavsiyesinokıa c5 mi ? yoksa 6700 slide mı ???
Sponsorlu Bağlantılar
crayz_frock
Üye
Konu Sahibi
tmm sağol
walla şuanda durum ya c5 yada 5800 xm giib duruyor bayramdan sorna inşallah iki teelfondan brini alıcammm ....
oyuncu_mustafa
Üye
arkadşlar ben c5 aldım ikiside aynı tel. fakat iki fark war 6700 s kızaklı bu 1. fark 2. ise c5 te gps war tek farkları bu bide c5 daha uzun qidio şarjı ama ikiside spr tel ikisdide tavsiyemdir tip olarak hanqisini beğenirseniz onu alın
mcht51
Üye
Bende nokıa 6700slayt su an da ben cepden opera miniden net kullanıyorum ve bu telefon yani süper kayağı falan çok iyi önerirm
AsCoRbAt
Üye
6700 gzl tlfn dışı fln
Kingmortall
Üye
6700 slide tabiki
bybilal
Üye
6700
khaLpshZ
Üye
C5' i bende kullanıyorum tavsiye ederim güzel telefon.
selim6638
Üye
6700 mı kaldı yaaa geçti o eskide arkdaşlar
hoss
Üye
bu iki telefonda bes para etmez
okan.okn
Üye
kesinlikle c5 almalısın
muhammetgumus
Üye
ikinci el fiyatı c5 250 tl 6700 300 tl hangisi diye kararsızım x3 220 tl hangisi