Nokia C5-03 Fun Clup !!

azrock

Üye
Cevap yazan yok hiç yav? Demekki herkes V40 kullanıyorda ben de bir sorun var
 

azrock

Üye
Şu ev ekranındaki email widgetini kaldırdım ama "Wlan taraması kapalı" widgetini kaldıramadım. Ama bu X6 da falan yok. Onu nasıl kapatabilirim?
 

Joker.

Üye
Arkadaşşar bende güncellştirmenin nedem gözükmediğini anladım galiba sanırı benim tel türkcell kodlu .Açılırken noki eleri geçince .D türksel resmi ve şarkısı çalıyo .Kodlu mu yani ve nasıl onu düzeltir anlamadoğı şey teli vodofoneden aldım .D hata tüksel
 

lolaman

Üye
benim telefonun güncellemesi görünmüyor güncelleme var yapmamışım fakat ovi suitede gözükmüyor ne yapacagım
 

Joker.

Üye
benim telefonun güncellemesi görünmüyor güncelleme var yapmamışım fakat ovi suitede gözükmüyor ne yapacagım
seninkide böylemi
 

azrock

Üye
Beyler versiyonunuz kaç?
 

sky27

Üye
yaw internette dolaşırken şu zırt pırt çıkan bellek dolu hatası mesajını verip tarayıcıdan çıkması olayından bıktım artık ne biçim bir telefon bu...
 

Joker.

Üye
şuna bi çare
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
yaw internette dolaşırken şu zırt pırt çıkan bellek dolu hatası mesajını verip tarayıcıdan çıkması olayından bıktım artık ne biçim bir telefon bu...
Orjınal tarayıcıyı bosver. surdan m.opera.com burdan opera miniyi indir. hiç boyle bı hata olmazsın ve hayet hızlı.
 

Joker.

Üye
Arkadaşlar Yazılımı KOnturol Ettiğimde Bu şekilde Görünüyor Ne yapmalıyım
 

owner26

Üye
Joker. bence telefonu servise götürüp flash attır.Yada Türkcell iletişim merkezlerinden birine gidip bilgi iste bu konu hakkında.
 
banada bı care
hafıza kartındakı resımlerı bulamıyorum ara kabloyla atmak ısteyınce
 

Joker.

Üye
ben TELİ vodofoneden aldım ama açılış ekranında türksel resmiyle şarkısı çalıyo
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Krofessional

ben TELİ vodofoneden aldım ama açılış ekranında türksel resmiyle şarkısı çalıyo

TURKCELL fwsi bende denedim hiç ise yaramaz navi firmden indir kur olsun bitsin ve turkcell fw de baska net ayarları olmyo galiba sen bi fw at kurtl