Arkadaşşar bende güncellştirmenin nedem gözükmediğini anladım galiba sanırı benim tel türkcell kodlu .Açılırken noki eleri geçince .D türksel resmi ve şarkısı çalıyo .Kodlu mu yani ve nasıl onu düzeltir anlamadoğı şey teli vodofoneden aldım .D hata tüksel
Arkadaşşar bende güncellştirmenin nedem gözükmediğini anladım galiba sanırı benim tel türkcell kodlu .Açılırken noki eleri geçince .D türksel resmi ve şarkısı çalıyo .Kodlu mu yani ve nasıl onu düzeltir anlamadoğı şey teli vodofoneden aldım .D hata tüksel
Arkadaşşar bende güncellştirmenin nedem gözükmediğini anladım galiba sanırı benim tel türkcell kodlu .Açılırken noki eleri geçince .D türksel resmi ve şarkısı çalıyo .Kodlu mu yani ve nasıl onu düzeltir anlamadoğı şey teli vodofoneden aldım .D hata tüksel