Arkadaşlar kullandığım temayı hafıza kartına kurup mesaj yazarken telefon geriden geliyor. Ancak o temayı tel. hafızasına kurunca sorun düzeliyor. Ama adı üstünde tel. hafızası... Dolunca kafayı yiyor telefon..
Arkadaşlar kullandığım temayı hafıza kartına kurup mesaj yazarken telefon geriden geliyor. Ancak o temayı tel. hafızasına kurunca sorun düzeliyor. Ama adı üstünde tel. hafızası... Dolunca kafayı yiyor telefon..